Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skilt ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have et skilt op for min virksomhed. Nu er det sådan, at virksomheden er i privatboligen, og der derfor skal søges om tilladelse hertil ved kommunen.

Jeg vil dog meget gerne have noget konkret at gå videre med, og så længe jeg ikke kender til priserne, er det svært at lave noget reelt Smile

henvend jer gerne, skiltefirmaer, så jeg kan komme videre!

P.f.t.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken slags skilt har du i tankerne?

du kan evt. skrive til mig på: Janus@lindau.dk, så kan det være vi kan finde ud af noget

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Et facadeskilt til at sætte på murstensmur. Huset er i gul/beige sten med sort tagpap og gråt udhæng i eternit. Jeg ved ikke helt, om det bare skal være bogstaver på muren, eller om det skal være et reelt skilt. Det skal være pænt og diskret / skal ses, men samtidig ikke være for meget. Huset er primært en privat bolig …

Fra Holbæk
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hos Sketches laver vi forslag til blandt andet skilte, og vil gerne komme med et tilbud på produktion og opsætning af henholdsvis skilt eller udskårne bogstaver.

Prisen på udskårne bogstaver, er betinget af mængden af bogstaver. Derfor skal jeg have oplyst, hvad der skal stå.

Udskårne bogstaver er selvfølgelig dyrere, end et skilt der f.eks. er printet, eller et almindelig skilt, som f.eks. er hvidt med bogstaver på.
Udskårne bogstaver fås i forskellige materialer.

Hvid opskummet pvc

Hvid opskummet pvc med  folie

Metal - stål, alu, kobber, messing (forholdsvis dyrt men smukt)

Lysskilte

Skriv tilbage, eller ring på 20400469

Mvh. Ivan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok nået frem til, at skiltet skal være et alu-skilt med sorte bogstaver. Størrelsen er jeg lidt i tvivl om, men det skal være i stil med dette:

2117.skilt.pdf

Pris herpå modtages gerne – montage regner jeg med at kunne stå for selv …

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)