Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkendelse af produkt / told og afgift vedr. import

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et produkt jeg ønsker at sælger. Produktet er i forbindelse med fødevarer og derfor kan jeg forestille mig at det skal godkendes af myndighederne først. Hvem skal jeg kontakte for at få mit produkt godkendt?

 

Jeg har desuden nogle varer jeg ønsker af importere fra østen. Jeg vil høre hvordan det forholder sig vedr. told og skat. Hvor meget skal man betale i told/afgift for at få produktet importeret ?

 

Mange tak 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pools:
Hvem skal jeg kontakte for at få mit produkt godkendt?

Fødevarestyrelsen

Pools:
Hvor meget skal man betale i told/afgift for at få produktet importeret ?

Det afhænger hvad det er for et produkt. Ring til SKAT. De kan fortælle dig tariffen med det samme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pools:

Jeg har desuden nogle varer jeg ønsker af importere fra østen. Jeg vil høre hvordan det forholder sig vedr. told og skat. Hvor meget skal man betale i told/afgift for at få produktet importeret ?

Uden info ingen hjælp... Der er ingen som kan komme med nogen former for præcis hjælp, med så få info der!

Der er forskellige toldsatser, lige fra 0,5-60%. Så det er der imellem det ligger... Dertil kan komme anti-dumping told!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)