Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop (design) til Scannet eller Dandomain - ca. 10.000 kr.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Hvis du lige smider 15.000 oveni dit oprindelige budget, så skal vi gerne være behjælpelige ;-).

Summasummarum-delen i sig selv er ikke-standard, så det skal typisk programmeres udover selve siden. 

God fornøjelse med at finde en leverandør :-)

Med venlig hilsen

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg ved ikke om du kender open source systemet Magento ? vi er igang med et nyt projekt hvor vi tilbyder Magento webshops til kun 8.000Kr
Incl i prisen er
Unikt design
Logo
Email templates (emails som bliver sendt ud til kunden fra shoppen)
Gratis hosting resten af 2009
Vi tilbyder oven i hatten også et gratis modul til PBS så du slipper for yderligere udgifter hos feks Epay, Quickpay.
(du har selfølgelig også mulighed for at bruge feks Epay men så ryger den besparelse . Se deres priser her )

En webshop hos scannet koster 373 Kr x moms pr måned. (for en standard version med standard design)
Vi har et samarbejde med EU's bedste magento host som også er de eneste officielle Danske Magento partnere. Når din gratis hosting udløber til 2010 så koster hostingen kun 350kr pr måned eller 3500 kr om året ex moms  (ingen yderligere udgifter til betalingsgateway eller noget) det er billigere end både scannet og dandomain kan klare!

Det eneste du selv skal sørge for er indløsningsaftalen med PBS, men det skal du ved samtlige webshop udbydere

Føler du dig ikke overbevist hvorfor du skal vælge en open source løsning ? giv mig et kald på 36 96 08 53 eller skriv på Thomas@aboutweb.dk. Skal med glæde fortælle dig hvorfor, og vise dig vores referencer

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle


Vi kan sagtens være behjælpelige med at designe en scannet webshop. Dem har vi lavet en hel del af efterhånden.

Scannet shoppen kan stort set løse alle dine krav, på nær integrationen med Summasummarum. Dog er der indbygget lagerstyring i shoppen.

Du skal i hvert fald være velkommen til at kontakte os. www.webitall.dk


// Peter

Fra Ikast
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento - foregår alt så på engelsk? Jeg tænker support, CMS mv.

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Christensen:

Magento - foregår alt så på engelsk? Jeg tænker support, CMS mv.

Med venlig hilsen

Helle Christensen

Det må du undskylde Helle, det glemte jeg lige. Nej hele din webshop også administrationen er på Dansk. Procontractors stiller gratis Dansk email support tilrådighed mht til hostingen. Vi stiller gratis Dansk email support tilrådighed med alt hvad der har med webshoppen at gøre foruden hostingen

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Helle...

Jeg samarbejder ikke fast med hverken Scannet eller Dandomain. Jeg har dog tidligere lavet design til en Scannet-shop, hvilket var meget ligetil, så jeg vil tilbyde dig min hjælp, selvom jeg ikke er erfaren shop-designer. Min erfaring/kompetence handler mere om design, kommunikation og "almindeligt" webdesign (med cms).

Læs evt. mere på min hjemmeside her:

Freehand.dk

Prisen for unikt design og implementering af designet i en ScannetShop-løsning kan vi godt holde under 10.000,- ekskl. moms.

:-Dan

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Vi er certificeret designpartner hos Dandomain, som du kan læse mere om her: http://standoutdesign.dk/webshops/dandomain/

Vores normalpris for opsætningen af en webshop i Dandomains system er 14.995 DKK ex moms, hvilket er inklusiv et unikt design. Hvis vi kan tage en snak sammen, kan vi nok godt finde en god løsning, som holder sig under 10.000 DKK.

Jeg har forsøgt at finde en mail eller et telefonnummer på dig, uden held. Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på 2152 4692(Læg en besked, hvis jeg ikke tager den) eller mail: nikolaj@standoutdesign.dk.

Så kan vi tage en uforpligtende snak om din kommende shop. Jeg håber vi kan finde en løsning.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Christensen:

Jeg planlægger at starte en webshop (en niche indenfor en sportsgren), og har derfor brug for at finde en der vil kunne designe og programmere en hjemmeside der kan køres via Scannet eller Dandomain.

Pengene er jo ikke så store som iværksætter, og jeg forestiller mig at skulle bruge ca. 10.000 kr. på en færdig shop med CMS.

Findes der nogle designere der samarbejder med Scannet og Dandomain som kan tilbyde en shop til denne pris? Jeg vil gerne have sikker hosting, og synes at Scannet og Dandomain tilbyder nogle gode løsninger.

Jeg skal bruge en gængs shop med mulighed for statistikmodul, sammenkøring af lager mm. med Summasummarum, tidsbestemte rabatter, % rabatter, nyhedsmail, betaling med danske/internationale kort mv.

Hej Helle

Hvis shoppen ikke skal hedde DanDomain eller Scannet, så kan vi tilbyde et køreklar Magento shop inkl. unikt design til 9.995,-

(se demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/)

Der er dog ikke integration til Summasummarum.

Til gengæld er prisen inkl. hosting og betalingsgateway hele første år (du kan modtage blandt andet dankort - skal du kunne modtage internationale kort såsom visa koster det 500 ekstra)

Se evt. mere her: http://getashop.dk

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Prøv at ringe til dem her http://www.web-siden.dk/ 

De er vant til at arbejde med Scannet shops og design, du kan se referencer på deres side også.

Meget søde og hjælpsomme :-)

Venlig hilsen Lone

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Gravesen:

...eller skriv på Thomas@aboutweb.dk....

Hej Thomas

Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med dig på denne mail den sidste månedes tid, vil du checke op på det og vende tilbage til mig? :)

På forhånd tak :)

Undskyld jeg kommer med sådan et off-topic i tråden.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)