Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf søger opgaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Købehavn
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

 

Jeg er fotograf og søger opgaver.

Check min hjemmeside www.thomaslarsen.com

 

hilsen Thomas

info @ thomaslarsen.com

27388045

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er en flot side du har og nogle flotte billeder, men den siger intet om hvem du er og hvad du kan gøre for mig.

Hvis jeg skal hyre en fortograf til at lave opgaver for mig ville jeg gerne vide hvem det var jeg ville skulle arbejde sammen med. Lige pt. søger jeg ikke en fotograf, men det vare nok ikke længe før jeg får brug for en.

Jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan, men jeg ville ikke hyre dig kun på din hjemmeside.

Jeg syntes som sagt at den mangler personlighed, din personlighed.

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Købehavn
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina, og tak for du synes om mine billeder.

Hmm jeg ved ikke helt hvad du mener med personlighed. Jeg mener du kan se hvad jeg kan udfra mine billeder, men nej du kan ikke se om jeg er til at samarbejde med, men det ved jeg ikke hvordan jeg skal vise, det plejer at komme an på man snakker sammen, og ser om man kan hjælpe hinanden. Jeg tror ikke du finder en fotograf eller så mange andre, der har skrevet sin livshistorie og en masse om sig selv. Det er da en interessant pointe du har, men jeg tror langt de fleste giver en fotograf et job pga hans/hendes billeder, og selvføgelig om personen er til at samarbejde med, men sidste kan du jo ikke vise på en hjemmeside, det er jo tomme ord at sige man er flink og nemt at omgåes synes jeg.

Thomas

Fra Holbæk
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

ihh det er svært at forklare hvad jeg mener helt præcist. Vdr. det med personlighed mener jeg at et billede af dig selv og en kort tekst om dig selv. ville hjælpe  .For mit vedkomne er din side for upersonlig, man mangler et ansigt man kan sætte på tingene. Jo man kan se på dine billeder hvad du kan. Men hvad vil du gerne lave for kommende kunder? Produktbilleder?Portræt billeder? Stemningsbilleder? Ønsker du erhverskunder eller privatkunder  eller satser du på lidt af hvert?

 Også mangler jeg nogle refencer. Dvs. hvilke projekter har du arbejdet på og hvem har du arbejdet for?

Mvh Karina

www.dunkelskov.dk salg af kostumer, smykker og andet tilbehør til liverollespil og middelalderreanactment.

Fra Købehavn
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Jeg synes det er sjovt for mange af de ting de skriver om giver min hjemmeside svar på, dog ikke skåret ud i pap. F.eks satser jeg på erhverskunder eller private siger du? Der er feks et billede af Sonja Richter og Isabell Kristensen, mon ikke det er erhver? Så er der er bryllupsbillede mon ikke det er privat? Og hvad bilelder vil jeg tage? Ja du kan jo se lidt af hvert på siden, så jeg fotografere jo ldit af hvert, det mener jeg er ret tydeligt og man behøver ikke lave en liste over hvad man kan tage billeder af når billederne er der? Og referencer.. Ja mange som regel små fotografer skriver en lang liste og alle mulige mærkelig firmaer de har arbejdet for, det er simpelthen for omfattende, jeg mener der er svar på med de billeder jeg har taget og der jeg er uddannet at jeg er professionel og ikke tager billeder for sjov uanset om der står jeg har arbejdet for dit og dat, men det er nok en smagssag. Jeg synes mange af dine sprøgsmål er gode, men det er typisk ting der kommer på bordet når man mødes med kunden og skal tale om opgaven og netop se hinanden an om man kan samarbejder og ikke noget man skal fylde sin hjemmeside op med tons af information. Men jeg er da ked af hvis du feks ikke vil bruge mig eller kontakte mig for at høre mere til det du skal have fotograferet på baggrund af min hjemmeside, men hvis jeg lavede den meget personlig med billede og alt muligt ville andre anse mig for amatøragtig eller andet og så er jeg lige vidt.

hilsen Thomas Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)