Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook som betalingsside...?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal sgu ikke grine for meget. Plaxo har lige annonceret at det kommer til at koste 60 $ om året at synkronisere sin adressebog med andre brugere. De er sgu så dumme at jeg næsten ikke kan få luft. De kommer til at smadre deres forretning totalt med den strategi. Jeg giver det en måned og så bliver det gratis igen.

Dbh Martin

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En helt anden sag er dating.dk. Så vidt jeg ved startede Freeway op med at tilbyde gratis brug af dating.dk. I dag koster diverse funktioner vist penge derinde? Og dating.dk er da ikke gået helt nedenom og hjem :)

Facebook og dating.dk er naturligvis ikke den samme service, men alligevel... På sigt KUNNE det være at man feks skulle give x antal kroner for at have flere end 100 fotos i sine fotoalbum på Facebook.

Dog kan jeg også kun trække på smilebåndet af de statusmeddelser der :)

For nylig var der jo også denne: Facebook hoax

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

En helt anden sag er dating.dk. Så vidt jeg ved startede Freeway op med at tilbyde gratis brug af dating.dk. I dag koster diverse funktioner vist penge derinde? Og dating.dk er da ikke gået helt nedenom og hjem :)

Facebook og dating.dk er naturligvis ikke den samme service, men alligevel... På sigt KUNNE det være at man feks skulle give x antal kroner for at have flere end 100 fotos i sine fotoalbum på Facebook.

Dog kan jeg også kun trække på smilebåndet af de statusmeddelser der :)

For nylig var der jo også denne: Facebook hoax

Dating.dk mangler os brugere ifølge både Freeway og alle statestikker... De har tabt utroligt store markedsandele, og har ifølge flere kilder langt overvejende inaktive brugere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, det er mig der ikke er helt opdateret så. Men at bedømme ud fra denne artikel, så har de da haft en eller anden form for succes med brugerbetaling: Artikel omkring dating.dk

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt et Facebook bliver "betalings" side.

Det bliver ikke som mange folk frygter tvungen betaling for at være medlem.
De er stadig igang med at skrue det sammen og teste funktionerne med udvalgte beta testere.
Helt basalt kommer det til at fungere sådan at du betaler Facebook Dollars for at bruge diverse applikationer (f.eks Mafia Wars og deslige).
Facebook afregner herefter med udvikleren af applikationen.

Som det ser ud nbu vil alle de "almindelige" funktioner være gratis.

Grunden til dette tiltag fra Facebooks side er at de på trods af den massive trafik de har er ude af stand til at få hits på deres reklamer, (Folk bruger Facebook til at følge med i hvad deres venner og netværk foretager sig. De sidder ikke og holder øje med den SEO reklame der kører ude i siden)

 

Hilsen
Tinghus

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan man bare se, men hvorfor ikke...

Har du en kilde til dette? Blot for at læse nærmere om det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

OK, det er mig der ikke er helt opdateret så. Men at bedømme ud fra denne artikel, så har de da haft en eller anden form for succes med brugerbetaling: Artikel omkring dating.dk

Ja tidligere, men nu er det svært at trække pengene ud af lommen på brugerne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så er det vel egentlig slået fast :o) noget ender måske med betaling mens det mest gængse og mest benyttede forbliver gratis... Har godt hørt rygter omkring Facebook som betalingsside før, men ville blot høre herinde om nogen havde kendskab til det og kunne af- eller bekræfte det :o) jeg mener, man ved jo aldrig...

Men kunne også forestille mig, at de havde mistet utrolig mange brugere, såfremt det havde blevet en realitet...

 

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der allerede er skrevet kan du godt afblæse frygten for at Facebook begynder at opkræve betaling for at være medlem (læs bl.a. Mikael Lembergs gode indlæg: http://faceblogger.dk/?p=1570) I stedet arbejder de på at integrere betalingsformer i selve Facebook, hvilket vil åbne op for helt nye muligheder i applikationer.


http://blog.facebook.com/blog.php?post=91974352130

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)