Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes op Onlineshoppen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer.

 

Så har jeg fået lavet designet til Onlineshoppen.dk ved hjælp af Cygnet herinde.

Jeg vil gerne høre jeres ærlige mening af siden. Hvordan er designet? Ligner det en side hvor man kan købe tilbehør til bil og motorcykel?

Er det en side som du tør handle i? Hvorfor?/hvorfor ikke?

Det skal siges at der kun er 2 forsellige produkter lige pt. Men der vil komme meget andet så som T-shirts og Polo shirts osv.

 

                             www.Onlineshoppen.dk

 

Siden sælger forskelligt tilbehør til bil og motorcykel.

 

 

Kom gerne med ris og ros.

 

 

Mvh

Morten

 

 

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter en hurtig gennemgang har jeg da et par kommentarer.

Shoppen ser meget professionel ud. Dejligt afslappende farver og generelt meget pænt design.

 

Lidt kritik har jeg dog. Når man browser din kategori ser din paging (side1/8 næste --->) ikke særlig pæn ud. Det er som om, at der ikke er en klasse i stylesheet til den. Samtidig synes jeg det er lidt irriterende at skulle bladre gennem alle sider for at nå til side 7.

Her ville en det være smartere med en boks eller oversigt oversidenumre med aktivt link.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke 5 dage om året har shoppen lukket?

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars.

 

Godt spørgsmål.

den har aldrig lukket. så vil lige gå ind og rette det med det samme.

 

Er der ikke andre der kan komme med lidt kritik. Godt at se tingene med andre øjne.

 

Hvad skal gøres bedre?

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kan godt få noget feedback fra mig. Jeg søgte efter produkter under Mazda (gæt selv hvad jeg kører) og fandt nogle stykker, bl.a nogle flag.

1. Hvorfor er der 7 dages leveringstid hvis varen er på lager?? Når jeg har bestilt varen vil jeg gerne have den nu.

2. Når man klikker på flaget for at se det i stor størrelse kan man ikke komme tilbage til siden men får at vide af siden er "expired" så der er et eller andet teknisk der ikke helt funker.. Et ekstra tryk på "back" bringer mig tilbage til forsiden, så jeg må starte forfra.

3. Under "Profil" synes jeg du skal gøre lidt mere ud af teksten og tilføje nogle punktummer rundt omkring. Der er også en stavefejl.. quote: Så kig forbi Onlineshoppen.dk en gang imellem her vil der sket en masse spændende unquote - rettes til her vil der ske... osv.

4. Under "Betingelser" skal du lige rundt og drysse kommaer og sætte de ord sammen igen som du har delt. F.eks er tilbage sende i et ord. Brug evt. det mere mundrette "returnere"

 

mvh

Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)