Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører af musikudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ..

Jeg har en stor interesse indenfor musik, og har længe gået med drømmen, om at starte egen butik, der skal sælge musikudstyr og instrumenter.

Jeg har dog meget svært ved at finde leverandører. Jeg kender en masse mærker, men jeg synes, det er svært, at finde ud af hvordan de bliver distribueret.

Er der nogen, der kender leverandører inden for dette område ??

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at kikke nærmere på www.musikinstrumenter.net og se om der er musikinstrumenter, tilbehør og undervisningsmaterialer, som du er interesseret i. Så kan vi nok finde en god pris.

Til info kræver nogle leverandører, at du allerede har en fysisk butik mens andre også sælger til rene web-butikker.

 I dag er det nordiske marked i øvrigt  præget af en stor aktør i form af en norsk kapitalgruppe, som sidder på det meste af detailmarkedet i Danmark, Sverige og Norge.

god vind fremover Smile

Henrik

www.musikinstrumenter.net

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at være tarvelig, men mange af de enkeltstående musikforretninger har virkelig problemer i øjeblikket pga. Aage.dk og Thomann.de. Aage er giganten fysisk og Thomann på nettet. Jeg siger bare, at for at kunne holde deres prisniveau, så skal du kende de rigtige mennekser, og lave store ordrer. Men hvis du har et fedt koncept, og er villig til at arbejde for det, så klø på ! En idé kunne måske være (i stil med f.eks. effektpedaler.dk) at satse på anderledes (og måske mere eksklusive) mærker, end det aage kan tilbyde. F.eks er Dr. Z et relativt ukendt forstærkermærke, som kun forhandles af meget få i DK, men det er top-fede forstærkere og de er ikke særligt dyre. Well, det er bare mit input. Som du måske fornæmmer er jeg selv musiker og grej-nørd. Jeg håber du kan bruge det :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)