Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla - hjemmeside fungerer ikke korrekt i IE.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Pt. leger jeg en del med Joomla i Firefox. Jeg har installeret et template, lavet en menu og skrevet en smule tekst. Alt dette fungerer fint nok i firefox, men når jeg åbner siden i IE flyver alle menupunkter og tekst rundt i en stor pærevælling.

Hvordan kan det være, at siden fungerer upåklageligt i Firefox, mens IE har problemer med at vise siden korrekt? Og hvordan løser jeg dette problem? Det er Joomla version 1.5, hvis det har nogen betydning.

 

På forhånd mange tak for hjælpen :)

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Højst sandsynligt din template som er lavet forkert.... Det har ikke noget med selve joomla at gøre

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandsynligvis dit stylesheet (din css fil) som ikke er compatibelt med Explorer.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej AllTurkey,

Det kunne lyde som .css problemer, det du beskriver er ofte relateret til float funktionen, i.e. float:left; Prøv evt. http://validator.w3.org/ for at tjekke om din side lever op til html/css standarderne, det er ofte et godt sted at starte.

Held og lykke

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hvis jeg tjekker siden på validator.w3.org, kommer der 3 fejl frem. Skal jeg rette dem i html koden?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Du bør rette dem, men jeg vil ikke kunne sige noget om det vil hjælpe på dit problem. Du kan evt. sende en pm med dit link til siden, så kan jeg lige hurtigt kigge på det.

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Jeg har sendt dig en pm.

 

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også påpeger, så er sikkert en simpel html/css fejl, der gør at browserne tolker siderne forskelligt. Det er et meget normalt problem, og da jeg startede med at lave hjemmesider havde jeg altid problemet ;P

Hvis du stadig har problemer skal jeg gerne kigge på det for dig gratis. tilføj mig evt. på Rasmus[at]hoeks.dk, eller smid en mail til samme adresse.

 

Held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)