Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad og lege med idéen. - Hvordan ville du gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sad og legede med en tanke.

Hvordan ville I bruge de social medier for at få den danske befolkning til at plante f.eks Orchidér udendørs?
(nu ved jeg godt det ikke kan lade sig gøre.) - Men hvis det var situationen.
Hvordan ville I så prøve at få folk til også at plante den udendørs? - Hvis folk kun tror den kan plantes indendørs?

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, nu har jeg ikke forstand på blomster, så her er lige et skud fra hoften:

1. De bliver flottere udenfor

2. Der vokser rent faktisk penge på dem (skal forstås som en joke)

3. Man kan være first-mover, og imponere sine venner

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne overveje forsøge at facilitere et helt community omkring udendørs Orchidér - evt. med præmier til de bedste eksempler, lade folk skrive om gode råd m.m.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ER DU DANMARKS BEDSTE GARTNER?

I danmark lader der til at være konsensus om, at det er umuligt at plante ORchidér udendørs. Hos XXXX ved vi, at det er løgn. NU ER DET PÅ TIDE DU OGSÅ FÅR ØJNENE OP.

PLANT EN ORCHIDE OG VIND EN PRÆMIE

Vi udlodder xxxx af xxxx til de xxx flotteste udendørs ochideer. Tag et billede af din orchide og upload den til xxxxxx, så er du med i konkurrencen om xxxxx. På sitet xxxx vil du også kunne læse meget mere om orchideer og godt gartneri....

_______________________

Jeg ville altså lave en provokerende reklame og få folk til at uploade billeder. Hav så en masse guf omkring de skide planter klar online, så du får folk til at blive på sitet. Kør evt en facebook kampagne, hvor du fokuserer på danskere, der har orchideer/planter/grønneFingre/whatever som interesser. 

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke helt hvad du skal bruge det til, men her er mit bud.. 

Man kunne lave en blog - 'Blomsterbloggen' Smile, hvor man kunne skrive indlæg om pasning, inspiration osv. Udover det kunne en gang om ugen skrive om 'Ugens Orchidé', som man fandt bl.a. brugernes billeder.

Jeg tror jeg måske også at jeg vil hoppe på Flickr og lave en gruppe, hvor folk kunne poste deres Orchidé billeder. Her kunne man så også finde vinderen til 'Ugens Orchide'.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)