Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg fra idé til forretning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er et kreativt menneske der har mange gode idéer indenfor mode og design.

Jeg har f.eks. lavet hårbøjler som jeg solgte på trendsales med succes, derfra tog jeg kontakt til nogle forskellige forretninger for at sælge dem der. Det var der desværre ikke mange der bed på, dog fik jeg solgt en del.

Nu har jeg flere forskellige ting som jeg gerne vil have ud til forhandlere.

Hvordan gør jeg det??

Min umiddelbare plan er at få lavet en hjemmeside i første omgang, men hvordan sikrer jeg at de forhandlere jeg ønsker skal handle med mig ser mine produkter??

Inputs er meget velkomne!:)

/LineW

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En hjemmeside er en rigtig god idé, og så måske en lille stand på Bella Centers modemesse ? Dette er dog ret dyrt, men måske kan du finde andet nystartet firma og dele den med ? Tag gode skarpe billeder af dine produkter og send dem til modebladenes redaktører med en pressemeddelse og kryds fingre for, at de bruger dem, så finder forhandlerne dig. Ellers er det bare den hårde vej og ud på landevejene og præsentere dine produkter til de forhandlere, du gerne vil ind hos. Tidsmæssigt er det nu, august/september at forhandlerne køber ind til julehandlen.

Held & lykke, mvh Smille

  

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg ikke helt præcist ved hvad du vil lave, men kun at det er inde for mode og design, så vil jeg smutte fordi hjemmesiden StartVækst og også tage kontakt til dem.. Du kan få gratis rådgivning af dem, de er rigtig gode!

Altid en ny ide!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Hjemmesiden er en god start, så har du noget at henvise til når du skal i gang med reklamearbejdet. Mht. messer som der nævnes, kunne du også starte i den billigere ende med kræmmermarkeder både ude og inde - det er ikke den store udskrivning, og her vil du kune få solgt nok til at dække standen + møde potientielle kunder/forbindelser.

Ellers når siden er på plads, så få lavet nogle visitkort , foldere mv. som du kan dele ud og hænge op.

Gratis reklame fåes også på rigtig mange hjemmesider - gå blot ind på google og søg, og der findes måske 30 sider hvor du gratis kan lægge reklame ind for dine produkter.

Markedsføringnettet skal der jo også til....  og her er google adwords en mulighed, men mange andre her på Amino er bedre til dette end jeg, så du kan håbe på flere specifikke ideer hertil.

Lav selvfølgelig gerne et budget først, hvor du medtager alle dine udgifter, så du kan se hvor meget du skal op og sælge, før forretningen hænger sammen.

Mange hilsner

Jesper Laugesen

www.sliknet.dk

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)