Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør af tøj...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler en leverandør af modetøj til en webshop. Vi sælger hovedsageligt mærkevare til både drenge og piger. Virksomheden har kørt godt siden primo 07. Grunden til at vi leder efter nye leverandøre er at vi starter en ny webshop op hurtigst muligt og derved udvider vores forretning.

Jeg kan kontaktes her.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at GOOGLE modetøj + evt. navne på mærker, som du gerne vil have i den nye butik...

Så skulle du gerne kunne finde nogle adresser at kontakte leverandørerne på...

Besøg modemeser og skab dig leverandøraftaler der...

 

God Vind!

 

mvh

Pia

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svaret..

Jeg har leverandører, men da jeg ofte har fundet mange venlige svar på mine spørgsmål herinde så ville jeg bare gerne "hjælpe" de som benytter sig af amino og måske gengælde det jeg har fået.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fundet de fleste af vores leverandører ved at tage på modemessen i København. Det er i næste uge, og her er meget forskelligt repræcenteret. Nu skriver du drenge og piger, jeg sælger babytøj, og på det område kan det være rigtig svært at finde nye leverandører lige nu, der er så mange på markedet med webshops, og der er stor tilbageholdenhed fra leverandørerne lige nu. Men det er muligt.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er helt sikkert værd at kigge ud på messen om bare 8 dage i Bella Centret. Du vil finde rigtigt mange leverandører, der har mange spændende sager med.

Jeg kender et par muligheder, hvis du vil høre mere. Du er velkommen til at skrive en PB, så kan vi tage den derfra.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)