Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode danske SEO bøger?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Leander Christensern:

Jeg læste den hurtigt igennem og syntes den er lidt mærkeligt skrevet og vil især tro at mange "grønne" kan blive mere forvirret af at læse den. Den giver dig heller ikke rigtig nogle værktøjer der er brugbare Smile Men du kan jo prøve at starte på den og se hvad du syntes..

Hehe okay lyder lovende :P Jeg gir den lige en chance Yes

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået taget mig sammen til at købe Rosenstands SEO-LEX og har fået læst en god halvdel af den. Den er skrevet i sædvanlig Rosenstand stil: Let forståelig, humoristisk og giver lyst til at læse videre. Hvis ikke du kender "Rosenstand-stil", så kig forbi hans blog: thomas-rosenstand.dk og læs et par af indlæggene ;-)

Om indholdet vil jeg sige at du kan finde meget af det på nettet rundt omkring og en del af teksten kendte jeg efter at have nærstuderet Thomas blog de sidste 20 mdr - MEN: Med SEO-LEX får du alle guldkornene serveret i meget letforståeligt sprog, samlet og parat som en håndbog når du vil have action på dit website og ikke teori. Så medmindre du er super-ekspert så får du rigtig meget for pengene her - og pengene? Tja. 1375 + moms (eller hvad du nu kan få den til på tilbud af forskellig art)..  du kan hurtigt tjene 1375 ind på de timer du ellers skulle have brugt på at opsamle den viden du får med bogen (og også selvom vi snakker en lav timeløn).

Demibs SEO-bog har jeg slet ikke kigget på endnu - men den er next-up :-)

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

"når jeg primært vil læse for fonøjelsens skyld i første omgang"

Der er mange svar på Mikaels spørgsmål, men vist ikke mange, der har læst det Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael

Jeg vil bestemt anbefale dig deMib's SEO 2.0  eller Rosenstand's SEO LEX.

Jeg har læst i gratisudgaven af SEO LEX og det er rigtigt at den er skrevet i super Rosenstand-style (lige til at gå til, pædagogisk).

-Har også tygget mig halvejs igennem SEO 2.0 og her får du alså oså super guf for pengene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svarene. Det er hvert fald et par stykker jeg skal kigge nærmere på!

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Lund:
Jeg har netop fået taget mig sammen til at købe Rosenstands SEO-LEX og har fået læst en god halvdel af den.

Hej Anders

Tak for de pæne ord. Når du nu har læst den anden halvdel også, vil du sikkert se, at der er en hel del guf, du ikke kan finde på min blog ;-)

Rigtig mange af de emner, der er i SEO-LEX 10.0, er behandlet på min blog, men ikke nær så dybt, som i bogen. Sådan er det jo, når man også driver en blog, der faktisk handler om SEO ;-) (det meste af tiden).

Som en sød pige sagde forleden: "Jeg har læst SEO-LEX nu, og det gør, at jeg får dobbelt så meget ud af at læse på din blog". Og det er jo ikke så ringe endda så.

 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tak for de pæne ord. Når du nu har læst den anden halvdel også, vil du sikkert se, at der er en hel del guf, du ikke kan finde på min blog ;-)

Det var også derfor at jeg købte bogen :-)

Men jeg bed især mærke i teksten om iskioskerne - det kunne jeg genkende fra bloggen. Men det er altså også det bedste jeg har læst omkring sidetitler, beskrivelser osv.

 

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

 

Du kan låne "I seng med Google" på en del biblioteker.

Jeg har læst den - og som tidligere skrevet er den i et ret specielt sprog - temmelig amerikansk.

Men hvis man har brug for nogle gode tips findes de da også i denne bog.

Vh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)