Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har du skrevet på visitkortet

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste iværksættere varetager så mange forskellige funktioner ligefra rengøringstjansen til direktørposten.

Hvad har du valgt af stillingsbetegnelse på dit visitkort?

 

 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Espresso´

Jeg har valgt at fjerne titlen fra mit visitkort. Jeg syntes der er alt for mange som er vildt stole af at være direktør, men hva hjælper det at være direktør når man også tømmer skraldespanden fordi der ikke er andre i firmaet.

En helt anden ting som du også er inde på, så skifter mine titler også efter hvilken funktion jeg udfører og derfor syntes jeg også det er nemmere at der bare står navn og kontakt oplysninger på visitkortet.

vh. Torben

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke skrevet nogen jobtitel - normalt kalder jeg mig dog Webdesigner og SEO konsulent.

Mit visitkort er lidt anderledes, i forhold til mange andres. På bagsiden har jeg valgt at skrive lidt buzz words og hvad jeg ellers tilbyder.

 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv "ejer", hvis der kun er dig i virksomheden. Er så træt af folk, der blæser deres lille virkomhed op til at være kæmpe stort. Hold det personligt - det får du meget mere ud af end at have en facade af kunstige titler.. 

Så drop at være "maketing-manager", "arti director" og "HR-manager" på en gang, og vær istedet det som man egentligt er - ejer af en personlig virksomhed.

Det er lidt ligesom dem, der skriver "vi er en virksomhed der tilbyder..." når firmaet kun består af én person. Det virker ikke ægte over for kunden så drop det... Er ved at brække mig over den slags nogle gange hehe

 

Det er bare min holdning - Håber det kan bruges :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Leander Christensern:

Jeg har heller ikke skrevet nogen jobtitel - normalt kalder jeg mig dog Webdesigner og SEO konsulent.

Mit visitkort er lidt anderledes, i forhold til mange andres. På bagsiden har jeg valgt at skrive lidt buzz words og hvad jeg ellers tilbyder.

 

Hej Jacob,

Det er et fedt visitkort, som tydeligt signalerer den kreativitet, som du har som webdesigner. Smile
Med hensyn til titel, har jeg valgt at skrive indehaver på mit.
Uanset hvilke opgaver jeg varetager i firmaet - om det er salg, rådgivning, support eller tømme skraldespanden - så er det stadig mit firma. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Leander Christensern:
Mit visitkort er lidt anderledes, i forhold til mange andres.

Hej Jacob

Du er da for genial Big Smile lidt Stein over dig hehe

 

Fedt koncept Yes

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh. Jeg skal til at bestille det første kort til min virksomhed. Jeg regner bare med at skrive mit navn, og da mit efternavn er med i firmanavnet, giver det lidt sig selv at det er mig der er "det hele".

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke mig selv, der skal bruge en titel til visitkortet - jeg bruger nemlig slet ikke visitkort.

Men jeg har idag fået et visitkort fra en 'Adm. direktør' - og der er ikke nogen ansatte Big Smile

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Wellejus:

Skriv "ejer", hvis der kun er dig i virksomheden. Er så træt af folk, der blæser deres lille virkomhed op til at være kæmpe stort. Hold det personligt - det får du meget mere ud af end at have en facade af kunstige titler.. 

Så drop at være "maketing-manager", "arti director" og "HR-manager" på en gang, og vær istedet det som man egentligt er - ejer af en personlig virksomhed.

Det er lidt ligesom dem, der skriver "vi er en virksomhed der tilbyder..." når firmaet kun består af én person. Det virker ikke ægte over for kunden så drop det... Er ved at brække mig over den slags nogle gange hehe

 

Det er bare min holdning - Håber det kan bruges :)

Helt enig. På mit tidligere arbejde skrev CEO'en i et firma til mig og opsagde virksomhedens abonnement på vores magasin. Det virker bare for useriøst.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:
Men jeg har idag fået et visitkort fra en 'Adm. direktør' - og der er ikke nogen ansatte Big Smile

Hvad der skrives på et visitkort må i et vist omfang afhænge af det miljø man er i. Hvilke signaler manønsker at udsende. Da jeg bor i et land, hvor titler spiller en meget stor rolle  har jeg 2 versioner - et som jeg bruger til alle udenlandske relationer (ikke italienske kunder) og til italienske bruger jeg titlen "dottore" (som egentlig blot sider at man har en videregående uddanelse).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)