Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg ud af hvilken pris detailforretningerne kan sælge min vare til?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg går med overvejelserne om at lave et produkt, men aner ikke hvordan jeg finder ud af hvad ex. JYSK, Bilka mv. kan tage for min vare, og hvordan finder jeg ud af hvor meget de skal tjene.

Har I en ide om hvordan jeg finder ud af det?

Ha en god weekend når I kommer dertil.

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal oplyse branche og evt produkttype, ellers er det umuligt at komme med et brugbart input...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget der skal bruges til gardiner, men som skal kunne sælges i daligvareforretninger, Ikea, Jysk mv. Jeg kna desværre ikke sige så meget om det, men vil blot høre hvem man kan kontakte eller sådan noget for at finde ud af hvad de kan tage i pris og hvor meget de sådan typisk skal tjene på det.. Produktet koster mellem 1 & 2 kroner at producere, og så vil jeg gerne sælge dem til 10 kr. hvis det kan lade sig gøre og så vil det være rart at vide hvad Bilka fx. skal tjene på sådan noget så man kan se om prisen er realistisk.

Vh
Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft.

Jeg tror ikke at du får lov at tjene så mange % på Bilka og Ikea, hvis din udgift er ca. 2 kr. og du godt vil sælge den for 10 kr. til dem.

Jeg har selv prøvet med balloner, vi var to om budet på de balloner med børne navne, som står i Kvickli hvor man får 5 balloner men ens barns navn på, de sælger dem for 19,95 kr. det koster ca. 5 kr. at lave, med balloner og emb. og dem som fik den order, får under 8 kr. pr. pakke, og så skal man også sørge for et salgs stativ til dem, så i sidste ende er der ikke mange penge at hente på det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastoft:

Der er noget der skal bruges til gardiner, men som skal kunne sælges i daligvareforretninger, Ikea, Jysk mv. Jeg kna desværre ikke sige så meget om det, men vil blot høre hvem man kan kontakte eller sådan noget for at finde ud af hvad de kan tage i pris og hvor meget de sådan typisk skal tjene på det.. Produktet koster mellem 1 & 2 kroner at producere, og så vil jeg gerne sælge dem til 10 kr. hvis det kan lade sig gøre og så vil det være rart at vide hvad Bilka fx. skal tjene på sådan noget så man kan se om prisen er realistisk.

Vh
Tonny

Ikea og Jysk er svære at komme ind i, især pga deres prispress...

Er det et produkt du har patent på eller? For har du ik det, så glem alt om at komme ind i disse kæder, da de bare selv starter produktionen op, hvis det er noget de finder interessant.

Ved at Bilka typisk på sådanne varer vil have en salgspris der er 2-4 gange deres indkøbspris. Så er spørgsmålet bare hva den ukendte ting må koste ud af butikken? For så er regnestykket jo rimlig nemt hvis du ved det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie:

Hej Hastoft.

Jeg tror ikke at du får lov at tjene så mange % på Bilka og Ikea, hvis din udgift er ca. 2 kr. og du godt vil sælge den for 10 kr. til dem.

Jeg har selv prøvet med balloner, vi var to om budet på de balloner med børne navne, som står i Kvickli hvor man får 5 balloner men ens barns navn på, de sælger dem for 19,95 kr. det koster ca. 5 kr. at lave, med balloner og emb. og dem som fik den order, får under 8 kr. pr. pakke, og så skal man også sørge for et salgs stativ til dem, så i sidste ende er der ikke mange penge at hente på det.

Lyder mere som en ordre man tager hvis der er stilstand i produktionen, fremfor en hvor man vil tjene penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Jeg valgte også med det samme at hoppe fra, da de sage at hvis jeg skulle lever til dem så skulle jeg under 8 kr. pr. pakke.

jeg vil ikke arbejde gratis for dem, det kan jeg gøre for børne afd. på Hillerød sygehus, men ikke sådan nogen som Jysk eller Bilka.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JYSK og BILKA (Dansk Supermarked) er de sidste, man går til.

Du må ud og sælge til alle andre først og skabe et behov for dit produkt, samt brande dig eller produktet. Hvis du ikke gør det, så ender du i kløerne på dem og det vil være dem, der dikterer dig, hvad du må tjene.

Glem dem. Du har ikke en snebolds chance i helvede for at overleve skærmydslerne med de to.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

er nu ikke enig i dette. som du selv nævner er der stor forskel på hvilken avance der ligger i de forskellige produkter. F.eks ville 60% avance i mit marked være fantastisk.

Det er jo også et spg. om man vil sælge 1 + 1  , eller 10.000 af gangen.

Er din tilgang ubegrænset, ser jeg ikke noget problem i at sælge store partier med 60% avance - tvært imod.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

er nu ikke enig i dette. som du selv nævner er der stor forskel på hvilken avance der ligger i de forskellige produkter. F.eks ville 60% avance i mit marked være fantastisk.

Det er jo også et spg. om man vil sælge 1 + 1  , eller 10.000 af gangen.

Er din tilgang ubegrænset, ser jeg ikke noget problem i at sælge store partier med 60% avance - tvært imod.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

 

Et produkt der er billigt at producere har DS især egne faciliteter til at tage sig af... Og er der intet patent kopiere de ideen og spamer det ud langt under alle andres pris. Det er de færreste i Nordeuropa der kan konkurrere på pris og volume med dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)