Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokalshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
nu er jeg temlig ny herinde som bruger. men har fulgt med i debatterne i sidste mange måneder..

 

og nu sidder jeg så med et spørgsmål: er der nogen der overhovedet kender www.lokalshop.dk

 

jeg blev ringer op men har ingen ide om hvem det er... har længe holdt mig til de 3 store herhjemme og er meget tilfreds med det indtil nu...

 

glæder mig til at svar og vil gerne høre gode/dårlige erfaringer med www.lokalshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og velkommen på Amino!

 

Hvilken form for butik/forretning driver du?

- Den skal nemlig helst være lokal for at det har nogen effekt. En google søgning på "slik aalborg" ligger de nr. 1. Det samme gælder for andre produktsøgninger (i ordets bredeste forstand) + en by eller et område. Driver du en fysisk butik, så sker der ikke noget ved at tilmelde dig, for det er nemlig gratis.

Men hvis det f.eks. er en Internetforretning du har, så vil jeg overveje andre løsninger... Spørg dig selv, hvor meget du vil give for et link!? For at få link på, skal du oprettes til kr. 600 og derefter deres "visitkort" til kr. 1.450. Begge priser excl. moms.

 

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg skal lige høre - hvem er de tre store?

Stefan Avivson

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
De 3 store er i mine øjne krak, de gule sider og eniro, men det kan da godt være at jeg var lidt hurtig med den udmelding...?
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
og igen lidt hurtig.. jeg sælger batterier, opladere, boblekuverter og alt mulig halløj
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

 

kig på fdim.dk for top liste

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak hr. buch

 

så passede det jo meget godt med min holdning til de 3 store :-)

 

og kan ikke finde lokalshop derinde, så den springer jeg vist bare fint over

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad skete der med Jubii?!?!

Stefan Avivson

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
tja godt spørgsmål. men der har jeg jo så en holdning.

 

Jeg skal være hvor der bliver søgt efter firmaer og ikke alt mulig form for lir :-)

 

ved ikke om det bare er mig, men sådan ser jeg på det.. men ellers bliver jeg vel ringet op af jubii endag og så må vi se om de kan overbevise mig om noget andet.. jeg ser jubii som google og der er super søgemaskine optimering mere end rigeligt for mig.

 

 - men ellers indtil nu tak for hjælpen med Lokalshop.dk :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
hej igen

 

Hvis du nu kigger på priserne hos fdim.dk så forstår du måske hvorfor du ikke finder en lille forretning på deres hit side men det var nu også kun ment som et hint for hvem de 3 store kan være - intet andet

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)