Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerundersøgelse for EatOut-SleepOut

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Få muligheden for at vinde en middag for to og 5 flasker vin ved at deltage i brugerundersøgelsen under EatOut-SleepOut og samtidig sende linket til tre personer.

Tryk på linket for at deltage:

http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=793479197647083

Vi trækker lod om præmien d. 1. sep 2009.

Tak for din deltagelse - held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som et spændende koncept, men personligt tror jeg at jeg ville have bedre brug for det hvis de to ting optrådte hver for sig.

Mht. spørgeskemaet synes jeg at det virker for meget som om du har din idé og vil gerne vide om den er god eller dårlig, fremfor at prøve at udvikle idéen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved nu ikke hvor relevant om der er optager tone eller de ikke svarer når man ringer til en restaurant i kan jo ikke tage alle telefon opkalde fra alle danske restauranter og det er om fattende vis i skal have online bestilling på jeres hjemmeside til restauranterne .

Med jeg har udfyldte spørge skema nuSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jarlskov.

Vi er i fuld i gang med udviklingen af hjemmesiden. "Drejebogen" til konceptet er udviklket via research ved restauratørerne.

EatOut-SleepOut bliver opdelt med en "spise" og en "sove" bestillingsfunktion.

Om idéen er god eller dårlig er altid et spørgsmål, der er værd at drøfte med andre ;o)

Tak for din deltagelse og respons.

Mvh.

Morten Schiøth Malkanthi

EatOut-SleepOut

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for din respons og deltagelse.

Vi tager ikke telefonopkald fra rest. og ej heller linker videre til deres hjemmesider.

Konceptet går ud på at folk via EatOut-SleepOut kan bestille online og få bekræftelsen med det samme - lidt ligesom hvis du bestiller på Bones. Vi samler alle rest. på én hjemmesiden, hvorpå du kan få overblikket og vælge dit spise- eller overnatningssted.

Du kan læse mere om, hvad vi vil udvikle på min blogwww.eoso.dk under "Om EatOut-SleepOut".

Ha' det godt.

Mvh.

Morten Schiøth Malkanthi

EatOut-SleepOut

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)