Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nystartet håndværker - tilbud på en fast A4-side trykt een gang om ugen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor får man trykt en pamflet  til  husstandsomdeling  ///   opasætning i trappeopgange

tekst  +  noget  farvebilleder

kommer  med  PDF fil

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et nyt opstartet trykkeri, og det kan vi helt sikret hjælpe dig med til den bedste pris og kvalitet! Hvor stor skal den være og hvor mange skal du bruge?

Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Almindelig A4 side kan du få trykt hos alle trykkerier, prøv f.eks. discountprint.dk, de er ret billige og har en god prisberegner. Ellers kan jeg anbefale Eks-Skolens Trykkeri, som dog er dyrere, men til gengæld er de meget hjælpsomme og tålmodige.

Husk at din PDF skal være trykklar, dvs. at farver f.eks. skal være i CMYK, billeder, der skal gå til kanten, skal gå lidt udover (normalt 3mm) osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stort oplag drejer det sig om, og hvor skal de omdeles? Sørger du selv for omdelingen, eller skal PostDK på?

Ved ret stort oplag kan det som regel betale sig at kontakte et af de større trykkerier, da de har helt specielle aftaler med posten, som vi andre slet ikke kan være med til…

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær desuden endelig sikker på, din pdf-fil er, som den skal være. Forhør eventuelt med det trykkeri, du vælger. Det kan hurtigt koste dyrt og dumt tidsforbrug, hvis trykkeriet skal ændre filen til…

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Send PDF'en til mig på caj@emaze.dk så kommer jeg med den rigtige pris - første gang. 

Vi har eget trykkeri, og kan derfor lave det til en god pris.

Med venlig hilsen

Christian, Reklamebureauet EMAZE, www.emaze.dk

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil da også melde mig i  koret med et trykketilbud

på   www.Foto-Kopi.dk     i  Prislisten  kan  du  se  hvad  det  koster  sådan  for en eeengangsforestilling. Du kan maile  en fil  med angivelse af oplag - farver  mm

men er det  en tilbagevende  opgave 2-3- eller 500  A4   een gang  hver  uge - jamen  så  finder  vi  da  en  skarp pris  på  det;  så du får noget  belønning  for at  være  en  fast kunde

Kan også  lave storformat posterprint   optil   106 cm i  bredden   - såvel fotos  som   folietryk  til påsætning  på  butiksruder

Fra Brabrand
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det kan vi også være behjælpelige med. Du kan se alle vores priser på www.lavpristrykkeriet.dk, og du er meget velkommen til at kontakte os for yderligere information/spørgsmål.

Rigtig god dag!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)