Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af restpartier og lign.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:

Henrik Larsson:

Tjek www.lagervarer.dk her har vi over 250 som sælger den slags.

Hej Henrik,

Har du i nogen af dine indlæg bidraget med noget der kunne bruges andet end at lave reklame for din egen side - Tror ikke helt det er formålet med denne kategori at alle brugere skal lokkes hen til din side som sikkert ellers er ganske fin, men tror du får mere ud af at smide den i din signatur også bidrage med noget ordenligt i dine indlæg.

Der blev spurgt om restpartier, og Henriks side handler sjovt nok om og med restpartier, så det er da så relevant som det kan blive... Jeg har også set Henrik reklamerer for sin side før, men kun når det har været relevant som i f.eks. den her tråd..

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JohnBakken:

Der blev spurgt om restpartier, og Henriks side handler sjovt nok om og med restpartier, så det er da så relevant som det kan blive... Jeg har også set Henrik reklamerer for sin side før, men kun når det har været relevant som i f.eks. den her tråd..

Mvh. John Bakken.

Ja, det gør den jo sjovt nok, at du syntes at hans indlæg er relevante, det er fint med mig, men det syntes jeg ikke. Jeg mener ikke, men kan tage fejl, at amino er lavet for at det eneste folk skriver i deres indlæg er et link for, at få brugere til hans side.

Han gør det i næsten alle hvis ikke alle i jeg har et godt tilbud, hvis han vil have alle skal se det så blev plus bruger og få det med i mails, køb reklame eller sponsor link. Jeg ser det som spam af gruppen.

Det er helt fint at du ser det anderledes, men det gør jeg ikke.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Har nogen mode t-shirt og noget killah/miss sixty

Kunne det ha interesse i din ny opstartede virksomhed??

Mvh Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har smykker og modetøj til damer

Send en mail hkastrup@live.dk

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ked af at du fortolker mit indlæg på den måde, for det første vil jeg bare hjælpe folk som handler med varepartier, det ses også i det lille succesgebyr vi tager i forhold til alt andet du finder på nettet.

For det andet vil jeg da selvfølgelig opgradere til plus medlem på amino.

Jeg undskylder hvis jeg har spamet dig og gruppen, men det er ikke tænkt sådan, da jeg har en kæmpe kontaktflade inden for dette område og bare vil bidrage til at andre kan nyde godt af det også.

 

Hilsen

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Larsson:
Jeg undskylder hvis jeg har spamet dig og gruppen, men det er ikke tænkt sådan, da jeg har en kæmpe kontaktflade inden for dette område og bare vil bidrage til at andre kan nyde godt af det også.

Sådan har jeg også opfattet det! Det er helt i orden at gøre opmærksom på en salgskanalYes

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Henrik Larsson:
Jeg undskylder hvis jeg har spamet dig og gruppen, men det er ikke tænkt sådan, da jeg har en kæmpe kontaktflade inden for dette område og bare vil bidrage til at andre kan nyde godt af det også.

Sådan har jeg også opfattet det! Det er helt i orden at gøre opmærksom på en salgskanalYes

 

Hej  Smile

Ville I have samme positive holdning uanset hvad der sælges forsøges reklameret for i andres tråde, hvor der forsøges solgt produkter?

Hvis jeg nu beslutter mig for at sælge gavepapir..
Så kan jeg i alle "Jeg har et godt tilbud til dig" trådene skrive:
Du kan få pakket det fint ind i flot gavepapir, som kan købes her:
"link til min webshop med gavepapir"

Eller dba.dk kan lave en profil på Amino, som automatisk kommer med samme type indlæg som Henrik Larssons.

Jeg er personligt heller ikke særligt begejstret for indlæg, hvor man forsøger at sælge sin ydelse eller sine varer, i andres tråde - uanset hvad det er for en ydelse eller hvilket produkt det er.

Så Henrik Larsson.. Køb dig et Amino Plus medlemsskab og benyt i stedet et banner.. Wink

Dette er skrevet med de bedste og mest positive hensigter.
Hav en god dag.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar.

Er det muligt at få tilsendt nogle flere oplysninger fra Grand, Kim Kristensen og Kpau? Måske nogle billeder og priser...!

kjeldsen26@sol.dk

 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har sendt 2 mail til dig. Skulle du ikke modtage dem, må du lige skrive tilbage herinde. Min mail er kpauhol@yahoo.dk

Mvh Kenneth

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi har designertørklæder som har en god salgsværdi.

Du kan kontakte mig på +45 30229373 eller på mail johansson@neverstone.com

 

Du kan også sende mig dine kontakt informationer og jeg kontakter dig.

 

Hav en god aften

 

Best regards

Jan Johansson

Neverstone

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)