Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Magento Host

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også Magentohotel.dk til vores kunder.

Det gør vi fordi:

  • Magentohotel har fuld styr over den tekniske del
  • Har hurtig support
  • God performance

God fornøjelse.

Vh
Henrik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

activevps:

@torben79

@Ramus Lindgren

@Kristian

Hvad med et link til jeres Magento Webshop?

Har ikke en shop, men sælger Magento shops Smile

Vi har valgt MagentoHotel.dk som hosting partner. De har en super support, en fornuftig pris og en stabil service

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også varmt anbefale Magentohotel.dk.

God support, og i hvert fald i mine øjne de der ved allermest om Magento i Danmark.

Priserne synes jeg også er fornuftige, specielt når man ser på hvilke krav Magento stiller. Jeg har selv prøvet at køre Magento på en billig-udbyder (der dog heller ikke markedsfører sig på nogen måde i forhold til magento) og de fejlede markant på performance.

-Karsten Lund 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer!

Trendfighter.dk køre på magentohotel.dk og du kan jo teste vores side ud, hvordan den køre med magentoshop.

Jeg kan i hvert fald varmt anvefale dem.

Vi har haft god kontakt med dem, og de yder den services vi har skulle bruge til vores shop.

magentohotel.dk giver det lille ekstra, og har god kundesupport - du ringer til dem og de hjælper dig!

 

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarende.. :=) er ved at have en fornemmelse af hvad jeg har af valgmuligheder..

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

activevps:

Hvad med et link til jeres Magento Webshop?

Jeg er igang med at få mig en masse erfaring inden jeg begynder som selvstændig, det var powerhosting (magentohotel.dk) meget forståelige for og jeg har fået en rigtig god pris og en endnu bedre service trods at jeg ikke har en "live" shop endnu.

Mit fiktive firma hedder fiktivtfirma.dk indtil videre. Det hele er bare fiktivt.dk indtil jeg beslutter mig for hvilken type varer jeg vil føre i forretningen og om mine planer i det hele taget er mulige. Wink

 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke lade sig gøre at gøre noget ved hastigheden ved magento, virker som den perfekte webshop når man ser bort fra dette. Kunne jeg leve med det sløve tempo i min kommende shop var valget helt sikkert også endt på magento. Så hvis der er noget akut at gøre ved dette vil jeg meget gerne hører nærmere. Er der nogen er jer der har erfaringer med udenlandske hostudbydere som har løst dette problem. 

Mvh

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt at jeg ikke er stødt på dem i min søgning. Jeg siger tusind tak for god og hurtig hjælp.

 

Mvh

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke kun i Magento Host, er der mange steder at være vært site .. jeg valgte den Reseller Hosting .. jeg har købt forhandler hosting plan her http://www.goresellers.com/ og hostet mit site

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)