Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg skal til kina i løbet af oktober - og være der i 14 dage - Nogle der har forslag til hvor man skal placere fokus henne ? Skal til Shanghaii og Beijing.

Med venlig hilsen
Klaus Nørregaard


Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-08-2006 23:30:44 Forfatter:3Vision Hejsa
Jeg skal til kina i løbet af oktober - og være der i 14 dage - Nogle der har forslag til hvor man skal placere fokus henne ? Skal til Shanghaii og Beijing.
Med venlig hilsen
Klaus Nørregaard

Det kommer helt klart an på hvad du mener med fokus

Men du skal helt klart tage dig i agt for kopi varer - jvf. en anden tråd her i debatten. Husk også, at Kineserne er krejlere - du skal være benhård. Men ellers laver de jo alt - tekstil, elektronik, møbler osv. Så kig på det der interesserer DIG!

 

God tur

 

 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :
hej,

   Måske kan du også se Suzhou--det er en by ikke langt fra Shanghai. Der kan du finde masse sjove ting...Du kan sagtens finde noget gode silk hvis du er interesseret i det.

held og lykke i kina-----flest kineser er venlige, især til en udenlandsk ven...

en kineser

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer helt an på hvilke varer du vil købe.

Jeg bor selv i Suzhou uden for Shanghai og der kan købes mange ting. Men der er mange andre byer der kan være interessante ved indkøb.

Suzhou er stedet for silke og perler, andre steder er det måske cykler.

Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene

 

Med venlig hilsen

Klaus Nørregaard

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus,

Hvis du har tid til overs dernede, så har jeg måske en lille opgave til dig. Du er velkommen til at skrive til kim(snabel-a)tropefisk.dk.

Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Kim

Jeg har sendt mail.

For andre der kunne være interesseret i det kinesiske markede, men mangler mere information dernede fra (evt. ang. produkter eller produktionsmetoder), så smid mig en mail. Det kan være at jeg får tid tid at besøge nogle virksomheder

Mvh
Klaus Nørregaard

PS. og tak for replies...

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer du her i nærheden, så skal jeg nok vise lidt rundt :-)

Ikke så langt herfra, Yiwu, er det største marked i det sydlige Kina. Der kan købes stort set alt og det er meget billigt. Det er typisk fabriksudsalg, så priserne er pænt under hvad man kan finde i andre byer. Men husk altid at undersøge priserne, specielt hvis de ser en udlænding, så er priserne langt højere. Der kan svindles med stort set alt, så man skal passe godt på, men det er et sjovt land der er garanti for oplevelser.

flemming(at)suzhou dk

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus,

 

Hvornår skal du til Kina?

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg bor i Shanghai, og er helt vild med det her. Det er helt sikkert en spændende by i rivende udvikling og med en masse muligheder! Ha'' en rigtig god tur. Kontakt mig endelig. Også hvis der er andre der er interesserede i Kina, fordi jeg rejser frem og tilbage mellem Danmark og Kina engang imellem.

Med venlig hilsen

Siv

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)