Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på tryk af ca 200 stk visitkort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil gerne have trykt omkring 200 stk visitkort. Designet har jeg allerede, så det er kun selve trykningen jeg skal have lavet. (Mit logo har næsten alle regnbuens farver, så det skal være god kvalitet)

Nogle gode anbefalinger/tilbud?

Mvh Anja

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Vi kan levere 250 stk. visitkort til dig for 149,- (eks. moms og fragt) Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk eller ring. 6185 6211!

Rigtig god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Brabrand
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Anja,

Der er nogle forskellige muligheder ved så lille et antal som du spørger på - Der er ikke så mange muligheder, men der er dog nogen:

- Digitaltryk: Vi kan digitaltrykke de 200 stk. visitkort med fuld 4-farve (CMYK) på begge sider. Der ligger prisen for 200 stk. på 350 kr. eks. fragt og moms.
Fordelen ved digitaltrykket er at vi har en meget lav leveringstid. Hvis det virkelig brænder på, så kan vi have dem klar til afhentning samme dag som du bestiller dem. Ulempen ved disse kort er, sagt ligeud, at selve trykkvaliteten ikke er på samme niveau som vi kan opnå i offsettryk. Endvidere er der ikke mulighed for lakering m.m. Lakering er dog ikke nødvendig, da farven ikke har samme tendens til at smitte af som ved offset.

- 300gr-puljen: Her samler vi en række enkeltstående sæt sammen og offsettrykker dem som ét stort samlet job. Disse er ligeledes med tryk på begge sider. Kortene er efterbehandlet med en silkemat lak som først og fremmest holder på trykfarven, men samtidigt giver en rar mat overflade.
Vi kører puljen ca. hver 14 dag. Minimumsantallet er på 1 x 1.000 stk. visitkort.

- vores Finske Visitkort ®: Dette er vores lidt specielle højkvalitets visitkort. Det har en tykkelse som ligger på næsten 450 gr., det er offsettrykt i fuld 4-farve på begge sider og så har det en tyk blank lak. Her er det mindste antal på 1 x 250 stk. - til 500 kr. eks. fragt og moms. De to direkte ulemper ved kortet er først og fremmest at det netop har en meget blank overflade - det er ikke alle som vil have deres visitkort er blankt. Endvidere kører vi kun kortene 4-5 gange om året. Så der kan være noget ventetid, hvis man booker sig ind lige efter vi har kørt en omgang.

Du kan læse mere om visitkortene på vores hjemmeside: http://www.mediamouse.dk/Produktion-tryk-visitkort.htm

Jeg sender dig gerne nogle fysiske eksempler på kortene, hvis du er interesseret.
I så fald må du godt lige sende mig din postadresse på min email  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Fra Århus N
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Offsettryk er klart det bedste valg, hvis du vil have en super kvalitet.
Jeg kan tilbyde dig, offsettryk på 350g silk, med vandlak, med fuld farve tryk på en side:
250 stk. = 195,-
500 stk. = 215,-
dertil kommer ca 120,- i div. gebyr og moms
Leveringstid optil 5 hverdage.

Alternativt kan de trykkes i digitalt med dag til dag levering, digitaltryk er slet ikke så ringe en kvalitet, som mange tror. Men offset er klart bedre.
Digitaltryk 350g silk med fuld farve tryk på en side
250 stk. = 395,-
500 stk. = 415,-
dertil kommer ca 120,- i div. gebyr og moms
leveringstid dag-til-dag

Du kan læse mere om vores visitkort på
http://lasertryk.dk/Products/Visitkort/Priser-paa-visitkort.aspx

Med venlig hilsen
Jim Hansen
// Lasertryk.dk A/S

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)