Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeside samarbejder med DHL

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gunzone.dk:

Jeg syntes også Post.dk er for dyr og vil godt finde en et alternativ f.eks DHL, men http://www.trustpilot.dk/review/www.dhl.dk syntes jeg ikke lyder så godt. :-/

 

Hej - alle har jo ikke lige gode oplevelser af DHL som andre, men efter vi har fået en godt samarbejde med dem, som jeg gerne vil hjælpe andre med at få på plads, så har vi ikke miste en eneste pakke - og vi kan følge alle pakker lige til døren.

Plus vi har fået en bedre pris end Post Danmark.

Hvad mere kan man forlange?

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du blæser Dhl til mere end de er, så vil jeg da gerne komme med en indskydelse.

Vi afsendte igår (torsdag) 5 enkelpakker fra 1 adresse i København til 1 adresse i Århus N.

Status pakke 1

Ankommet til DHL Lokation Copenhagen - Denmark
01:42
Status pakke 2
I transit fra Copenhagen - Denmark
01:26
Status pakke 3
I transit fra Copenhagen - Denmark
01:25
Status pakke 4
Forsendelse leveret : SHIPMENT DEL
09:14
Status pakke 5
Modtager flyttet fra angivet adresse. Kontakt venligst DHL.
05:28
Mest interessant er vel pakke 5, de har leveret pakke 4, men pakke 5, her er kunden flyttet fra adressen., vi har ialt 4 forskellige status på 5 pakker.
Dette er ikke skrevet for at rakke ned på DHL, da vi ellers har et fint samarbejde med dem, men de vokser altså ikke ind i himlen, det gør de ikke.
Det var mit indspark
God weekend
Jesper 
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

vierhurtigst:

Inden du blæser Dhl til mere end de er, så vil jeg da gerne komme med en indskydelse.

Vi afsendte igår (torsdag) 5 enkelpakker fra 1 adresse i København til 1 adresse i Århus N.

Status pakke 1

Ankommet til DHL Lokation Copenhagen - Denmark
01:42
Status pakke 2
I transit fra Copenhagen - Denmark
01:26
Status pakke 3
I transit fra Copenhagen - Denmark
01:25
Status pakke 4
Forsendelse leveret : SHIPMENT DEL
09:14
Status pakke 5
Modtager flyttet fra angivet adresse. Kontakt venligst DHL.
05:28
Mest interessant er vel pakke 5, de har leveret pakke 4, men pakke 5, her er kunden flyttet fra adressen., vi har ialt 4 forskellige status på 5 pakker.
Dette er ikke skrevet for at rakke ned på DHL, da vi ellers har et fint samarbejde med dem, men de vokser altså ikke ind i himlen, det gør de ikke.
Det var mit indspark
God weekend
Jesper 

Dit er vel B2B pakker? I såfald er det en helt anden service end den Stein beskriver! Og B2B er UPS bare de mest pålidelige, men os de dyreste...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, vi har en aftale der dækker BTB og BTC, jeg kan heller ikke se hvordan det kommer ind i billedet om det er det ene eller andet, status på pakkerne er hentet på DHL´s hjemmeside.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

vierhurtigst:

Nej, vi har en aftale der dækker BTB og BTC, jeg kan heller ikke se hvordan det kommer ind i billedet om det er det ene eller andet, status på pakkerne er hentet på DHL´s hjemmeside.

Det er nu ret vigtigt! Er det B2B levere DHL selv, og er det B2C levere PostDanmark... Så hvem der er skyld i fejlen, kan du jo selv se, alt efter hvilket løsning det er... You see?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

vierhurtigst:

Nej, vi har en aftale der dækker BTB og BTC, jeg kan heller ikke se hvordan det kommer ind i billedet om det er det ene eller andet, status på pakkerne er hentet på DHL´s hjemmeside.

 

Det er nu ret vigtigt! Er det B2B levere DHL selv, og er det B2C levere PostDanmark... Så hvem der er skyld i fejlen, kan du jo selv se, alt efter hvilket løsning det er... You see?

Har slet ikke læst hele tråden, så sorry, hvis det er irrelevant.. men til info bruger vi også dhl og sender kun erhvervspakker.. og det er erhvervspakke-posten der kører ud med dem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Har slet ikke læst hele tråden, så sorry, hvis det er irrelevant.. men til info bruger vi også dhl og sender kun erhvervspakker.. og det er erhvervspakke-posten der kører ud med dem.

Med deres kurer pakker?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, ikke kurerpakker.. Bare helt almindelige dag-til-dag pakker

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

nej, ikke kurerpakker.. Bare helt almindelige dag-til-dag pakker

Okay så alt "normale" pakker er os udliciteret til PostDanmark, mens de selv står for kurer selv?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)