Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top sælger søges-mulighed for fortjeneste i millionklassen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du energisk, udadvendt. ambitiøs, selvstændig og klar til nye udfordringer som top sælger, så er det lige dig vi søger!

 

Om Gramar Italiano:

Gramar Italiano er en virksomhed der handler med produkter som f.eks. granit, marmor, skifer m.m.., samt forskellige kompositsten, alt efter kundens mål, ønske, og behov.

 

·         Produkterne bestilles og designes i Danmark men produceres og leveres fra Italien.

·         Vores mål er fuldstændig tilfredshed hos kunden med henblik på kvalitet, leveringstid, og ikke mindst konkurrencedygtige priser. Leveringen er i normalt på 12-14 arbejdsdage fra ugen hvor ordrebekræftelsen har fundet sted.

 

Vores marked:

·         En potentiel kunde for os kan være: kommunernes tekniske afdeling, en rådgivende ingeniør virksomhed, handelsvirksomhed, byggefirma, entreprenør, en arkitekt firma, boligforeninger, byggemarkeder, skibsinventar firmaer, indretningsarkitekter, designfirmaer, stenhuggerier til at sælge dem rå plader, køkkenforhandlere og køkkenproducenter for at sælge dem bordpladerne fremstillet i natursten eller kompositsten, osv.

 

Om Dig:

·         Du er en udadvendt person der stiller høje krav til dig selv og dit arbejde,

·         Du søger aktivt efter muligheder for at udvikle dig og forbedre dine stærke og mindre stærke sider, Du er endvidere hele tiden optaget af at flytte dine grænser og udfordrer dig selv til at yde præstationer.

·         Du handler målrettet og tilpasser dig efter dig efter de retningslinjer som omgivelserne stiller, Søger hjælpen og tager ansvar for egen læring.

·         Du vil arbejde fra din egen bopæl, hvor du selv skal opsøge nye kunder og arbejde ud fra din egen salgstaktik.

·         Din løn vil blive baseret på provision, hvilket gør at du får din provision hver gang du sælger noget. Da vores produkter og materialer er absolut af det højeste kvalitet, unikt og med konkurrence dygtige priser samt hurtigt leveringer, vil dine muligheder for en HØJ indkomst være absolut sikkert til stede. 

 

Muligheder:

·         Der er rigtigt gode indtjeningsmuligheder da vores ordrer er typisk over 20.000 kr. kan du i øvrigt udøve arbejdet når det passer dig ( og ved siden af et andet job).

·         Du kan kigge på vores hjemmesider www.gramaritaliano.dk og www.kompositsten.dk  for at få en fornemmelse om produkterne.

·         Du bestemmer selv arbejdstiderne og selvom du har andet arbejde kan vi bruge dig alligevel - du kan gøre dette til et supplement til din faste løn.

·         Du har en god salgserfaring, tlf og er i besiddelse af egen bil.

 

Vi Tilbyder:

Eget distrikt, attraktiv provision og muligheden for at præge virksomheden og dine egne karrieremuligheder afhængig af kvalifikationer og dokumenterede salgsresultater.

 

Sådan Søger du:
Du er velkommen til at sende os en skriftlig ansøgning vedlagt CV, med relevante referencer, anbefalinger, dokumentation for salg resultater, eller sende en mail. Vi giver absolut og fuld diskretion.

Gramar Italiano

Att.: salgschef Jonce S.

Truevej 15 - 8220 Brabrand tlf:  8628 1335 // fax:  8628 1336

Mail: jst@gramaritaliano.dk // web:  www.gramaritaliano.dk

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonce

Hvor mange % giver I i provision for leads, der fører til salg?

Vi lægger boldene klar, så I bare skal skyde dem i mål?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cristian...

Vi er ikke interesserede i leads, noget af dem har vi eller finder vi selv, men vi er interesserede i rigtige sælgere som har deres egne kanaler og måde at gøre salg, og jeg er sikker på de rigtige sælgere der kender branchen og materialerne vil tjene gode penge..

Venlig hilsen

Jonce

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Lyder fedt med at lægge boldene klar og vi skal skyde dem i mål.

Glæder det også for andre produkter - så som software produkter ?

Vi giver % i forbindelse med leads - så kunne være vi skulle snakke sammen. Hvad er din email ?

 

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jonce - No problemo Wink

 

Hej Kurt.

Du kan læse her læse mere om Kunder på et Sølvfad.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

pst.....

Du skriver "attraktiv provision". Jeg er helt sikker på at din, min og Hr Jensens opfattelse af "attraktiv provision" er vidt forskellige. Jeg tror du vil nå meget længere med en konkretisering. Du kan jo brug dit eksempel hvor du nævner at mange af jeres ordrer er på +20.000kr. Hvad vil en sælger få i provision på en ordre på 20.000?

Bare et forslag Smile 

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonce

 

Kan du bruge en sælger som har en bred erfaring fra køkkenbranchen (HTH, Svane, Designa og nu eget "mærke")

Så må du meget gerne sende mig lidt info på thomasclausen1@gmail.com

Hvis muligt så medsend gerne Vejl. priser samt DB (netto priser)

Så har jeg lidt at samligne med ift. mine nuværende leverandøre.

 

Jeg kan ikke se hvad i gør mht. til pålægning af pladerne eller montering af vaske?

 

Med venlig hilsen

 

Thomas Clausen

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

 

Det er nok rigtigt at det med attraktiv provision kan være hvilken som helst provision.

 

Jeg ved godt at den rigtige sælger som har erfaring indenfor branchen, behøver slet ikke at vide provisionen for at vække hans interesse.

 

For en sælger med god erfaring af salg af materialer som vores med de rigtige kontakter og netværk, ved godt at han kan tjene store penge..

 

Han tænker slet ikke på ordrer på 20.000kr - de er noget i småting afdelingen..

 

Hvis man læser godt på vores annonce og besvare den, så er man godt på vej..

 

Hilsen Jonce

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)