Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorplads i Valby udlejes..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil du være min nye kontor-roomie??

Min kontorfælle flytter på landet og jeg søger derfor en ny inspirerende kvinde at dele mit kontor med.

Kontoret er forholdsvis rummeligt, og der er masser af "udenomsplads" til afholdese af møder osv.

Da det er en danseskole jeg driver, er der et herligt rend af fantastiske kvinder, og ind imellem også undervisning, men døren kan jo lukkes og de lamer ikke mere end at man sagtens kan arbejde...

Prisen er 2200 kr pr md og lagerplads kan lejes til, hvis du har brug for det. Lokalet er fritaget for moms. Der er trådløst net samt køkken.

Som lejer er du velkommen til at deltage i undervisningen - jeg er selv med på de fleste formiddagshold, hvilket er et skønt afbræk i arbejdet.

Pladsen er ledig fra den 1/9 og der betales 3 månedes depositum. Der er pt ingen møbler, men jeg kan skaffe reoler osv, hvis du har brug for det.

Ud over at drive danseskole skriver jeg bøger, holder foredrag og arrangerer fatastiske workshops med en bred vifte at interessante mennesker - og leder hele tiden efter nye :o)

Ring eller skriv endelig til mig hvis du vil vide mere og kom ud forbi til en kop kaffe se det hele lidt an.

Herlig hilsen
Trine

40742921
http://divalab.dk
mail@divalab.dk

Trine Thorendal DivaLab.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg synes det lyder super interessant! Jeg er selvstændig NLP og Enneagram Coach/Trainer (www.autencitet.dk) og er på udkig efter lokaler. Hvis du stadig søger en roomie, vil jeg gerne komme forbi evt. på mandag. Hvad siger du til det?

 

De bedste hilsner

Christel

Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen!! Mit nr er 40742921 - vi kan evt lige ringes ved og aftale nærmere..

Vil glæde mig til at hilse på dig og høre mere om alt det du laver :-)

Trine

Trine Thorendal DivaLab.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)