Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet en fangruppe på Facebook, men jeg har nogle problemer når jeg søger efter personer eller virksomheder i søgefeltet. Uanset hvad jeg søger skriver den "For at bruge denne funktion, skal du oprette en personlig Facebook-profil" Jeg burde da vel også kunne søge efter personer og virksomheder selvom jeg er firma og ikke privat person. Kan det være noget med indstillingerne?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

CV*:

Hej

Jeg har oprettet en fangruppe på Facebook, men jeg har nogle problemer når jeg søger efter personer eller virksomheder i søgefeltet. Uanset hvad jeg søger skriver den "For at bruge denne funktion, skal du oprette en personlig Facebook-profil" Jeg burde da vel også kunne søge efter personer og virksomheder selvom jeg er firma og ikke privat person. Kan det være noget med indstillingerne?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

 

Nu er jeg ikke nogen facebook "nørd", men prøver at hjælpe aligevel.

Det burde ikke være noget med indstillingerne, for at kunne bruge søgefeltet. Men jeg tror bare at det ikke virker, da der står "For at bruge denne funktion, skal du oprette en personlig Facebook-profil"

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeps, det er ret irriterende, men man kan i praksis ikke nøjes med en firmaprofil (Virksomhedsside) for at få alle funktionerne med i FB, så der er nok ikke nogen vej udenom også at oprette en personlig profil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen

Jeg har også en personlig FB profil, men da jeg oprettede min firma profil sagde jeg nej til dette, da jeg ikke vidste om de ville blive blandet sammen. Kan jeg her efterfølgende rette i dette så jeg kan bruge alle funktionaliteterne?

/Jakob

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu oprettet en ny FB fanside til mit firma via min egen FB profil. Men nu har jeg så et nyt spørgsmål, hvis jeg vil skrive på vægen hos andre personer og firmaer hvordan kan jeg så skrive som firma og ikke bare som mig selv.

/Jakob

Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man ikke. Gennem fansiden kan du egentlig kun henvende dig til de personer der er fans. Så for at henvende dig til andre firmaer på FB, må du bruge din personlige profil.

Jeg har dog set andre virksomheder lave en personlig profil, som en firmaprofil. På den måde ken man jo henvende sig til andre firmaer som man vil... Tror bare ikke den er helt lovlig...

- Daniel

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar

Det må jeg jo så leve med:)

/Jakob

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver på din fanside, så vil indlægget hos dine fans stå med navnet på fansiden som "forfatter", så det er intet problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente var hvis jeg skriver på en andens væg ville jeg gerne have at man kunne skrive som sit firma og ikke som privatperson. Jeg syntes at det virker mere professionelt. Men tak for dit svar:)

/Jakob

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)