Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang webshob me

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Allesammen

 

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig.

 

Jeg går og leger med tanken om at åbne en webshop.

Er der nogen der ved hvad det koster for mig for at kunderne kan betale med f.eks. Dankort?

 

Er der nogen der ved havd en alm. dvd film koster og hvad koster en premiere film? Altså ved en grossist eller direkte fra filmselskabet. Sådan ca. Og selvfølgelig ved store indkøb.

 

Mvh Stine 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Missy,


Prøv først og fremmet at søge lidt rundt på Amino, der ligger rigtig mange guldkorn, flere end jeg lige kan skrive i denne tråd.

Men først og fremmest kræver det at man får en indløsningsaftale hos PBS. De kan kræve at man stiller op til 25.000 i garanti.

Derudover opkræver PBS 1000 kroner om året for danske kort, og 1000 kroner for internatinale kort. Køber man begge "pakker" så får man dem for 1500,- kroner om året.

 

Så skal du have dig en gateway, en der kan sørge for at transaktionerne kommer sikkert frem. Disse koster alt fra 79,- til 600-700 kroner i måneden.


www.fribetaling.dk og www.webhosting.dk er de 2 billigeste.

www.dibs.dk er de dyrreste men også her du får den bedste support og den mest skræddersyede løsning.

Der findes rigtig mange andre blandt andet www.quickpay.dk www.interpay.dk www.freepay.dk mm.

Læs mere på www.betaling.dk

 

Angående dvdfilm, så ved jeg det desværre ikke.

Held og lykke med butikken.

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Martin

 

Tak for dit svar.

 

Jeg har været rundt og kigge på mange forskellige indlæg, laver næsten ikke andet. :-)

Jeg meget gerne vil have en butik op at køre.

 

Ang den gateway er der så stor forskel på, om pengene kommer sikkert frem, alt efter om jeg tager det billige eller det dyre?

 

Koster det også hver gang der er en kunde der bruger kortet. Eller er det, den fatse pris om året på 1500-2000?

 

Mvh Stine

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
De gateways der er på markedet idag er alle godkendt, hvilket vil sige at de alle levere dine penge sikkert igennem. Der hvor forskellen er er fleksibilitet, support og oppetid.




Du betaler fast 1500 om året, plus gebyr pr transaktion:

1,25 % af omsætningen på kort udstedt i Danmark (minimum 1,95 kroner pr. transaktion).
5,75 % af omsætningen på kort udstedt i udlandet (minimum 1,95 kroner pr. transaktion).

Ja man bliver hurtig fanget af amino :)


EDIT: oplyste tal er ved internationale kort, såsom VISA.

Ved Dankort og edankort er priserne følgende:

Dankort og Visa/Dankort: 1,45 kroner + 0,10 % af beløbet.
eDankort: 1,45 kroner + 0,10 % af beløbet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)