Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nutidens kurér priser?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej AminosWink

Hvad er nutidens kurér priser for en lille varevogn og det kun er en enkel pakke til lad os sige Berlin, men nu og her direkte?

Altså hvad koster det pr km?

 Hvad koster en lille varevogn i timen?

Hvordan afregner i kunden, altså fra A til B eller fra A til B og retur til A og hvad er forskellen på km prisen hvis man afregner A til B og/eller hele vejen rundt A B A?

Ved godt det er lidt kryptiske spørgsmåle men har været væk fra kurérbranchenet stk tid. Embarrassed

 

På forhånd tak for hjælpen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nexø.

 

Jeg tror ikke du kan få oplyst folks priser, men jeg er lige stoppet som kurer for ca 1 mdr siden.

Ca priserne i branchen ligger fra A-B på mellem 8 - 12 kr + moms

De fleste tager nu om dage kun A-B priser og ikke A-B-A priser.

Så en tur til berlin er jo bare KM x 8-12 kr = Total pris

Jeg l¨selv i den lave ende, men kunderne svigter desværre i denne tid, men held og lykke og vil da gerne høre hvordan det ser ud i fremtiden for dig :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ikke meget priserne har ændret sig gennem de sidste år hvis de priser du oplyser er PRISEN..

Men hvornår tager man de 8 kr og hvornår de 12 kr? På en tur Århus Berlin er der jo et spænd på over 3000,- hvis der ca er 600 km, det kommer selvfølgelig an på kunden osv, syntes det er vildt at man ikke afregner A+B+A, men det er jo op til mig selv at finde kunderne der er villig til at betale på den måde Confused

Er der evt. nogle som er villige til at oplyse Deres timepriser på en mindre varebil?

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver vognmand tager jo normalt en fast km pris. Priserne ligger bare omkring de 8-12 kr + moms a-b.

Du kan jo også sige til kunden der skal betales for a-b-a men at det så kun er halvdelen du tager pr. km, men bliver jo det samme i sidste ende.

Min pris i en varevogn med plads til 2 paller var 7 kr + moms ( dog meget svært og finde kunder, levede af en samarbejdspartner der havde meget kørsel som jeg kunne få del i ). Andre vognmænd mente dog jeg var for billig og ville ødelægge branchens priser !!

Timeprisen var 275 + moms også meget mindre end andre, men desværre stadig meget svært og få kunder

Din pris er normalt fra du har deres vare ombord på bilen og til du læsser af !! Kun de få heldige vil give penge fra du starter bilen op

 

Håber du kan bruge det til noget

Fra Langeskov
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar, det tager jeg hatten af for Big Smile

 

P.S det er da noget af et skift hvis du nu er bilforhandler?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt :-)

 

Jo jeg er gået igang med lidt bilsalg.... Der er ikke helt så mange udgifter ved bilsalg når alt er startet og bilerne er købt hjem ;-)

Der var lidt flere ting der var uforudsete regninger ved kørsel :-)

Men håber du får godt gang i det, hvis du starter noget op :-)

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nexø

Priserne er stort set uændret de er nok faldet en anelse.

 

Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)