Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site, gennemgang ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer


 

Vi har netop lanceret vores nye site, hvor vi har ændret vores design radikalt, og lavet nogle nye tekster.
Vores gamle site, havde masser af besøgende, men der var forholdsvis få der efterfølgende kontaktede os på baggrund af at de havde set vores hjemmeside.

Den nye hjemmeside skulle gerne være bedre til at "sælge" vores produkter/ydelser.

Så jeg ønsker lidt input på om man føler sig "velkommen" på siden, om den er brugervenlig nok?, og om vi får vores budskaber klart nok ud?

På forhånd tak

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

 

Svaret er kort og godt nej. Jeg ville aldrig vælge jer. Siden driver alt for meget at hypede superlativer og totalt overgearet stil (eller mangel på samme) - ihvert fald forsiden og "om hoeg" som var det eneste jeg nåede at læse før jeg tabte interessen.  Som potentiel kunde har jeg heller ingen interesse i at vide hvor mange nye opgaver i har fået og at i arbejder dag og nat på dem - hvornår har I så tid til min opgave? - selvom det selvfølgelig er dejligt for jer at det går jer godt. Så jeg vil anbefale en lidt mere afdæmpet tone. 

Og dette bestemt ikke skrevet for at "jante" dig - det skurrer bare i ørerne når det hele er så fantastisk, utroligt, unikt, kreativt, fyldt med guru''er og folk der vil løbe en maraton for min skyld.

 

mvh

Helle 

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

Tillykke med siden.. Jeg må indrømme at siden ikke lige er noget som imponere mig. Jeg synes den ligner mange andre og ikke gør jeres side til noget specielt. Efter søgende på siden, kunne jeg heller ikke finde en pris for jeres ydelser, det ville være rart at vide det, så man kan beslutte sig om man vil bruge jer.

 

Med venlig hilsen

Christian

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Helle:
Tak for din feedback, dejligt at folk kan tale lige ud af posen.
Jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg må indrømme at jeg ikke havde set sådan på vores tekst før jeg læste dit indlæg...
Den tekst må vi have lavet om på.

Christian:
Med hensyn til pris på vores ydelser, så er det ikke så nemt at have en prisliste i vores branche, det tror jeg også at mine kollegaer herinde på Amino er enige i, prisen afhænger helt af den samlede opgave.
Men det skal dog siges at din kommentar er taget til efterretning.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars,

Jeg sidder og spekulerer lidt over hvordan I har planer om at bruge siden? Skal folk finde den i søgemaskinerne, finder de den gennem reklamer I sender ud, er det gennem jeres personlige kontakter og uddelte visitkort eller hvad er planen?

Hvis I vil markedsføre jer gennem søgemaskiner, så vil jeg støtte op om kommentarerne med at I fokuserer alt for meget på jer selv og alt for lidt på kunden. Som reklamemand kender du sikkert WIIFM alt for godt (Whats In It For Me). Den del savner jeres tekst i høj grad.

Udover det, så synes jeg faktisk godt om designet. Simpelt, men stadig professionelt.

Held og lykke med det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wubi

Med hensyn til at bruge siden, så er de fleste af vores kunder nogen der har hørt om os, altså mund til mund metoden.
Men vi arbejder selvfølgelig også på at blive ranket bedre i søgemaskinerne.

Jeg kan godt se hvad du mener med hensyn til teksten, det er noget vi må have kigget på.

Tak for dit input

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)