Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræmmende få læsere

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jo Karsten....

Jeg har seriøse problemer med at lave min flash om til stilbilleder - for det er jo også det der gør min hjemmeside anderledes og flot, syntes jeg!

Dog vil jeg give jer med MAC ret i, at hvis ikke det bruges er det intet værd for jer og dermed mister jeg 10 % allerede der... Crying

Jeg har nu været inde og gøre mit produkt mere tydeligt på hjemmesiden www.ztrong.dk , dels under velkommen siden - men også på linkene til mentor - coach og udvikling.

Så nu venter jeg spændt på jeres kommentar og en statistik der forhåbentlig giver flere besøgende på netop disse sider.

Endnu engang tak for jeres hjælp Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Det ser bedre ud - jeg er ret sikker på, at du vil få flere læsere på de ønskede sider nu. Jeg vil dog anbefale dig at bytte om, så der står Coach: Coaching til ledere / medarbejdere osv.

Du kunne også stadig overveje at give dem deres eget menupunkt..

Jeg lavede lige en test på min kæreste, og hun var ikke i tvivl om, hvor hun skulle klikke for at læse mere om coaching, så det er fremgang fra i går.

Og så længe man går i den rigtige retning, skal man bare blive ved med at gå :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lige en sidste ting, inden jeg sætter filmen i dvd'en :-) Under hver af dine produkter står der, at man skal kontakte dig, hvis man vil høre mere. Det kunne være smart, hvis du skrev mail og telefonnummer, så man ikke selv skal gå op og kllikke  på kontaktoplysninger. Du skal jo holde fast i dem, mens de er interesseret, og for hver gang de skal klikke, kan du miste kunder. :-)

Og nu: film :-)

Hej med dig :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Du har ret - jeg har byttet om på teksten og det ser bedre ud nu. www.ztrong.dk

Jeg kan nu ikke lige læse at jeg under Coach, mentor og udvikling skriver, at de skal kontakte mig? Men det burde jeg måske gøre og så med mail adressen og/eller tlf.  

Håber at filmen var god Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej hej

Ja, det ser super ud nu.

Under "udvikling" skriver du, at man skal kontakte dig - og ja det ville være smart at gøre det de andre steder også - med telefonnr. og mail.

Jep, filmen var skøn :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa -

Det er en superflot hjemmeside, du har der, og lækker flashgrafik.

Bare lige et par observationer fra mig af... brug hvad du synes du kan bruge :)

Måske er det kun mig, men den røde talebobel hvor der står "Coach-Mentor-Udvikling" på billedet, det synes jeg ligner en stor knap - jeg havde forventet at jeg kunne klikke på den, da den jo er meget iøjenfaldende - og at den så havde ført mig videre til dine sider om netop coach, mentor og udvikling... Jeg ved det ikke, men jeg kan forestille mig, at der er andre end mig, der bliver draget af at klikke på den, måske den skulle laves om til en knap? (jeg ved ikke noget om Flash, skal det lige siges, så jeg har ingen anelse om hvad mit forslag betyder rent teknisk og om det er særlig svært at lave...)

Brugeren kan selvfølgelig 'bare' klikke på et af dine links nedenunder, så det er ikke noget der er alfa omega...

En anden, lille ting: Når jeg går ind på en af undersiderne og klikker på logoet for at komme til forsiden, så får jeg en fejl - den peger på index.html, men bør vel pege på velkommen.asp...?

Det var bare det, jeg havde at sige :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hmmmm............ Den ser flot ud din side, men den er dælme irriterende ;o)

Slå lyden fra. Man bliver sindsyg af de der lyde, når man fører musen henover. Det lyder som tv-spil (tennis) fra de gode gaaamle dage. Imo hopper det også alt for meget. Hvis mange af dine besøgende tænker som jeg, så smutter de igen inden de når ind på dine vigtige sider.

Når man så kommer ind på siden fx. coach, så kan jeg kun se en rød flyver og ned til og med "øvrige tilbud fra Ztrong - klik her"!!!!!!!! Her ville jeg nok sørge for at have fokus på coach og ikke billeder m.m. - du bruger 4/5 af siden på logo - billede af rød flyver - menu (Læs: Jeg ser intet om det jeg regnede med, nemlig coach).

At smide de tre i menuen er nok heller ikke en dårlig idé

Held og lykke med det ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Som andre, syntes jeg det er en flot og velfungerende side også selv om jeg kun har en 1Mbit ADSL - loader den fantastisk hurtigt.

Men den dér med "Boing lyden" glem den! (Læs: fjern den)

Forestil dig at jeg sider i et åben kontorlandskab eller bare sammen med en kollega og pludselig så larmer mine højtaler op med noget som minder om spil-lyde. Jeg ville hurtigt komme væk fra den side - de andre ved jo ikke hvad jeg kikker på og kunne opfattes som noget useriøst og det score virkelig ikke points.

Min erfaring er, at det er medarbejder og ikke ledelsen, som vil promovere dine produkter, derfor syntes jeg at siden skal ned på et niveau hvor jeg som medarbejder forstår hvad det er du tilbyder og derved kan kan sende en anbefaling til min overordnet..

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer - der fortsat svarer på tråden

Tak for jeres meninger - dejligt med konstruktiv kritik - jeg bruger det med glæde Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Majbritt.

hvor kommer dit banner billed fra ?? :-) et billed du selv har taget eller din grafiker ??

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)