Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får jeg folk ind

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan får jeg flere folk ind på min side uden det koster alt for meget, skal have flere besøgende før jeg gider lave sidden ordenlig, så jeg kan få tjent nogle penge på banner og google reklamer. ''

 


 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Med mindre du har en masse penge til markedsføring, så bliver du nok nødt til at gøre mere ved sitet INDEN du kan forvente at få flere besøg - ikke omvendt :)

Hvis du søger lidt rundt på Amino er der masser af gode råd til hvad du kan gøre med søgemaskineoptimering, PR og andre "gratis" ting. men det kræver først og fremmest et hammer fedt site.
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt kritik til din hjemmeside,

 

Da jeg kom ind på siden blev jeg lidt forvirret, jeg kunne ikke rigtig finde af hvad var hvad.
Den blå grå og vide farve som går igen og igen, uden border(stroke) om er meget uoverskuligt.
Hvis folk ikke får et godt indtryk af siden første gang de besøger den, vil de muligvis ikke besøge siden igen.

 

Prøv evt. med et nyt design  Alle dine systemer er fine nok, men designet/layouttet er meget forvirrende!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har da lige været inde og tilmelde et af mine sites :-)

 

Jeg tror alfa og omega er at få gang i Forum delen af dit site. Hvis denne kommer til at fungere godt, vil folk vende tilbage gang på gang for at følge med.

 

Du skal helt klart registreres på dmoz.org og generelt få links til dit site relevante steder på internettet.

Find nogle af dine største konkurrenter i ind og udland og søg på "link:www.copetitor.com" på google for at se hvem der linker til dem.

 

/Jesper

Tilmeldt 4. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Watches

 

Du skriver selv:

"Du kan også oprette dig som bruger, og derefter vælge tilføj link, under Find Forhandler, og selv oprette dit link."

Det var dette jeg gjorde. Skal jeg skrive en email istedet?

 

Mht. til trafik kan du også tilmelde dig dem her: http://chart.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)