Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta koder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 


 

Der kan jeg angive nogle metakoder, når man går ind bagved. Men hvis jeg prøver dem af, ved at skrive dem i Google allesammen og tryk søg, så er min hjemmeside ikke at finde på de første mange sider, og det er selvom det er nogle meget individualistiske ord. Har nogen en forklaring på hvorfor søgeordene virker så dårlige her ??

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej pressario,





hvor ulogisk det end lyder, har de ord du skriver i Meta tagget "keywords" ingen som helst betydning for om du dukker op i Google eller ej!





 





Jeg tror du kan have glæde af at læse noget grundlæggende om søgemaskineoptimering - start f.eks.



her eller her!





 





God fornøjelse med læsningen!





Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Presario,

 

De søgeord du søger efter har ik noget med google at gøre, her skal du lave adwords "keywords" som relaterer til din hjemmeside, så vil du kunne se din side på google.

 

Med venlig hilsen

Christian

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-09-2006 21:10:19
Forfatter:presario
Hej.


Jeg har en hjemmeside på www.sitecenter.dk/azb


Der kan jeg angive nogle metakoder, når man går ind bagved. Men hvis jeg prøver dem af, ved at skrive dem i Google allesammen og tryk søg, så er min hjemmeside ikke at finde på de første mange sider, og det er selvom det er nogle meget individualistiske ord. Har nogen en forklaring på hvorfor søgeordene virker så dårlige her ??



Først og fremmest: META koder er IKKE nogen som helst form for garanti for at få sin side vist i Google. Der er INGEN garanti for at få vist sin side i Google, og Meta er en af de mindste faktorere.
Desuden kan det tage uger/måneder før dine sider bliver optaget i Google, og mange mange uger imellem google registrerer ændringer, så derfor kan man ikke bare Meta tags, og så regne med at man dukker op på Google.

Prøv selv at søge på søgemaskineoptimering her på Amino - så kan du se en masse spændende debatter om emnet.

En lille sidebemærkning: Her er lidt god inspiration til Meta koder, fra DeMibs side http://www.demib.dk/meta-koder-fejl-330.html


Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-09-2006 22:01:14 Forfatter: Christian Sigsgaard
Hej Presario,


De søgeord du søger efter har ik noget med google at gøre, her skal du lave adwords ''keywords'' som relaterer til din hjemmeside, så vil du kunne se din side på google.


Med venlig hilsen

Christian


Christian, ovenstående er da noget vrøvl. Man behøver da ikke at bruge adwords for at blive fundet i Google.

Presario, du kan læse en masse omkring søgemaskineoptimering generelt fra en lidt mere upartisk kilde her: http://www.html.dk/artikler/00046/

Omkring meta-tags, så har de en meget begrænset betydning rent søgemaskineoptimeringsmæssigt. Dog er det fint nok at have med på hjemmesiden, da de er en lille faktor i den store helhed. Bare sørg for at de ord ud skriver i dine meta-tags også bliver brugt i dine tekster på hjemmesiden.

Men helt generelt, hvis du gerne vil prøve at komme høj op i søgemaskinerne, så er den nemmeste fremgangsmåde nogle gode tekster hvor dine søgeord bliver brugt en masse og en god bagvedliggende html og css kode.

Det ser umiddelbart ud som om at du har et cms til at styre din hjemmeside. Dog kan jeg se at den kode som cms''et genererer langt fra er optimal.

 

Det var lige mit besyv på sagen.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias,

 

Det stod også helt forkert.. Jeg ved godt han kan sætte metakoder op, men troede han også søgte efter adwords..

 

Chr.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ud til, du bruger en standardskabelonbaseret hjemmeside på sub fra TDC.

Du har dermed ikke engang mulighed for at ændre grundlæggende opsætning.
Hvis jeg var dig vil jeg overveje, at få konstrueret en søgemaskinevenlig hjemmeside evt. implmenteret i et CMS.
Der findes flere her på Amino, der vil kunne give dig et godt tilbud - også på et unikt design.

Har desværre ikke selv tid pt. - men spørg evt. omkring.
Har set priser herinde fra 3500,- og op efter :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)