Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit design ok??

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder også på at baggrunden burde ændres. Hvad med et farveforløb i stedet?

Derudover syntes jeg at håret ser lidt rodet ud på topbilledet. Det forstyrrer mine øjne. Her vil jeg mene det er en oplagt mulighed for at sætte noget ekstra farve på siden. Hvad med at finde en model med knaldrødt hår, eller grøn som der også er foreslået :o)

Har du prøvet at lege med en anden skrifttype?

 

Der er selfølgelig også meget godt, men nu var det forslag til ændringer du spurgte efter :o)

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald nok lige få en til at kigge på siden... Fandt lige et lille irritationsmoment.. Hvis jeg klikker på et menupunkt, og vælger f.eks. 50cm krøl, så når der lige hurtigt at dukke en fejl 301 op, inden den sender en videre :)

Havde ik så meget med det oprindelige emne at gøre, men synes lige jeg ville sige det ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart den lyse side. Den mørke er efter min smag alt for lummer og vammel. Synes der er noget "Istedgade-agtigt" over siden. Kommer til at tænke lidt på massagepiger og butikker, der sælger sexlegetøj. Selvfølgelig overdrevet, men overdrivelse fremmer forståelsen, som man siger. :-)

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kunne jeg endelig ta mig sammen til at svare. :-)

Jeg beklager at jeg ikke har været så godt til at kommenterer jeres indlæg.... men jeg har taget forslagene til mig :-)

Nu er designet blevet ændret fuldstændig! Jeg er gået efter den clean style og er egentlig blevet godt tilfreds.Der mangler stadig en masse småting, men det kommer løbende.. Det var for svært at ændre på det andet design, så jeg valgte at skrotte det fuldstændig!

Tjek det ud :-) www.myextensions.dk

Og tusinde tak for hjælpen allesammen!!

Online salg af hair extensions

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate,

Jeg synes du skal tage en god snak med Danaweb omkring rettigheder til det design de har "lavet".

http://la-kris.dk/
Denne har været online i flere måneder, og man behøver nok ikke være uddannet grafiker for at kunne se ligheden.

/ Jeppe

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cate:

Så kunne jeg endelig ta mig sammen til at svare. :-)

Jeg beklager at jeg ikke har været så godt til at kommenterer jeres indlæg.... men jeg har taget forslagene til mig :-)

Nu er designet blevet ændret fuldstændig! Jeg er gået efter den clean style og er egentlig blevet godt tilfreds.Der mangler stadig en masse småting, men det kommer løbende.. Det var for svært at ændre på det andet design, så jeg valgte at skrotte det fuldstændig!

Tjek det ud :-) www.myextensions.dk

Og tusinde tak for hjælpen allesammen!!

Synes designet ser super flot ud nu ,Smile

Mangler en FAQ spørgsmål svar side der svar på alle mulig svar om dit produkt , det er jo ikke en hverdags ting alle ved noget om , profil side med længere tekst.

Udnyt du kan lave unikke titler lav den længere

Ellers super pænt design nu stort tillykke

Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate,

Designet er flot, men det ser ud til at Danaweb har kopieret designet fra en anden virksomhed.

Danaweb skal jo sælge gratis hjemmesider, så de har nok ikke så meget tid til at lave dem selv..

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Boon:

Hej Cate,

Designet er flot, men det ser ud til at Danaweb har kopieret designet fra en anden virksomhed.

Danaweb skal jo sælge gratis hjemmesider, så de har nok ikke så meget tid til at lave dem selv..

Det er jo selve konceptet ved Danaweb, Scandiaweb og alle de andre i den genre. Man kan jo sige sig selv at når man betaler få tusinde kroner for en hjemmeside, så er der ikke tid til en grundig foranalyse af kunden, udformning af interaktionsdesign, udarbejdelse af et grafisk design, der bygger på interaktionsdesignet og foranalysen, og så endelige kodningen af sitet. Derudover kommer implementering, test og opfølgning + meget andet.

 Der skulle jo også gerne være forskel på at købe en ny KIA til 98.000.- og så en håndlavet Aston Martin til 50 x prisen.

Begge to kan køre fra A til B. Spørgsmålet er bare hvordan man vil køreWink

Jeg syntes dog at Danaweb(hvis det er dem der står bag) er sluppet meget heldigt fra denne opgave ved første øjekast.

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (37 indlæg)