Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forslag til ord

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge lidt forslag til søgeord og vendinger, jeg ved man kan bruge google addwords mv. den service jeg yder er ikke vildt brugt endnu. jeg har selv fundet en del, men jeg kunne godt bruge lidt udefrakommende.

Jeg er begyndt at stige i rang på de enkelte søgeord jeg har brugt, enkelte har jeg overtaget førstepladsen, andre er jeg gået fra side 2 til at være på 5 6 og 7 pladsen på side 1 så det går den rigtige vej.

Hvis nu i har sløve knive og vil ha dem slebet, hvad kunne i så finde på at søge efter "sikkert første gang i kommer ud for det"

Jeg har svært ved at komme på flere, vil ikke nævne nogle her, tror det forvirrer jeres kreative evner

 

Mvh skærslipperen

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hvad med nogle af de udtryk en kok eller slagter ville bruge, hvis han søgte efter en ny kniv. Så kunne det være at han kom i tanke om at få slebet den gamle kniv istedet, den kniv han har været så glad for i 20 år og fik til sit svendegilde Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Gevinstgarantis tilgang er godt tænkt.
Måske var det også en idé at bruge de kendte mærker.

Jeg ville kigge på alle former af "slibe kniv":

slibe kniv, slibe knive, slibning af kniv, slib kniv, knivslilbning, sliber kniv, sliber knive, sliber kniven, osv.

Prøv Googles Søgeordsværktøj, som du finder ved at kigge på din adwordskonto.

mvh Hans

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Slive knive :-) Husk at ta' højde for stavefjel

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er nok de færreste der får slebet en kniv i vore dage. Vælger folk ikke bare at købe en ny?

Så mit umiddelbare råd vil være at blive synlig når folk søger efter en ny kniv, og så kan det jo være, som tidligere nævnt, at de vælger at få den gamle slebet i stedet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har nogle gode kokke knive og dem vil jeg meget gerne have slebet, men har ikke kunne finde en i det område i London hvor jeg bor!

Men her er et link til googles søgeordsværktøj:

https://adwords.google.dk/select/KeywordToolExternal

Prøve at indsætte alle de ord som du kan komme i tanke om og se hvad google forslår - Så har du nogle ord du kan arbejde med og samme sætte søgesætninger.

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad det vil koste at sende fra London til lille Danmark, men jeg kan garantere dig fuld tilfredshed hvis jeg sliber dine knive. Du kan jo også vente med at sende dem når du er på besøg i verdens ældste monarki. Hvor er du fra oprindeligt i denne perle af et land :-)

Du kan jo smide mig en mail, kan være jeg kan finde en kniv jeg kan sende som visitkort.

Hilsen den skarpe skærslipper fra Mighty-sharp

Michael

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niller rune har det rigtige værkstøj. Googles KeyWord er super :-)

Selv ville jeg søge på - "hvor får jeg slebet mine knive" - der kan man bare se! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:
Det er nok de færreste der får slebet en kniv i vore dage. Vælger folk ikke bare at købe en ny?

Du skylder dig selv (og konen?), at sende en håndfuld knive op til Michael. Efter en tur forbi Michael, er mine køkkenknive skarpere end da jeg købte dem - det bliver altså lidt sjovere at lave mad.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg har bedst erfaring med er at få noget med " priser " og " tilbud " med i. Og så få det ind i overskriften . " priser på knivslibning ", " priser på knive " osv osv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)