Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af produkt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vores nye hjemmeside oppe at køre. www.capturine.dk

Vi vil meget gerne i forbindelse med folk der kan og vilo hjælpe os med at få solgt produktet.

Vi lavede selv en test tur igår, hvor vi besøgte 5 virksomheder, og fik det flotte resultat, at vi solgte til 3 af de 5 steder.

Turen gav os et indblik i at produktet kan sælges, og gav os en del erfaring i hvordan dette skal gøres.

Ud over at vi søger folk her i landet, vil vi også gerne i kontakt med personer der kan sælge vores produkt i Sverige.

Kontaks os meget gerne hvis du mener du kan sælge et godt og ikke mindst sundt produkt.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg selv ejede det produkt ville jeg først få ordenligt fodfæste i Danmark, simpelhen ved at opsøge/ringe samtlige virksomheder som kunne have interesse i at købe og sælge jeres produkt.

Hen af vejen, afhængig af successen ansætte gode sælgere, eventuel semi provision aflønnet.

Når i kunne have et tilfredsstillende fodfæste i Danmark, så dele sælgerne op og starte op, i det land i nu vil opstarte i.

Tror det vil gå bedre med nogle erfarne sælgere sammen med eventuelle nye ansatte, fra det land i vælger.

De skal jo have noget at trække påSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Problemet er at der i begyndelsen ikke er penge til at ansætte erfarende sælgere lige nu, og at en del af succeses efter min mening afhænger af at nå ud til alle forbrugere i hele landet på en gang.

Jeg selv er jo geografisk begrænset hvis jeg selv skal nå ud i hele Danmark på en gang.

Derfor tænker jeg det vil være en fordel at få nogle til at sælge produktet i de områder jeg ikke kan nå.

Grunden til vi gerne vil ud i Sverige nu, er at vores produkt mangler der, det mærker vi fra vores kollega i norge.

Capturine eller tidligere bio-stalfris har stor succes i mange lande, tyskland,polen,holland,frankrig norge m.m.

Min tanke var at der måske her i starten ville findes nogle mennesker rundt om i landet, der kunne supplerer deres inkomst eller måske skabe sig en forretning ved at sælge vores produkt.

Måske det er en forkert fremgangsmåde, men umidlbart den måde der er mulighed for nu.

Jeg er meget modtagelig og åben for alle ideer, så kom gerne med mange flere.

Kim

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som et spændende produkt, og jeg kunne godt være interesseret i at sælge jeres produkt.

Jeg kommer fra København, så hvis i stadig er interesseret i et salg delt over hele landet, vil jeg gerne høre fra jer.

Jeg kan kontaktes på min e-mail, Jonas_bj88@hotmail.com

 

Ser frem til at høre fra jer

Jonas

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

lave evt. franchise koncept så får du end masse eksterne sælgere som sælger jeres produkt.

hygge

 

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas. Jeg har sendt dig en mail, så kan du kontakte mig og se hvad vi kan finde ud af. Kim
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Roxy, tak for dit lille indlæg.

Jeg vil da gerne høre lidt mere om ideen, og hvordan det skulle fungerer.

Du kan evt. maile til mig hvis du kan uddybe nærmere. Min mail : info@klimabedst.dk

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)