Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

13" bærbar og Netværk printer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Det er efterhånden længe siden jeg har bevæget mig rundt i bærbar og printer verdenen, så er ikke helt uptodate med hvad der er godt eller skidt længere...

Nogen der kunne give et bud på en god

13" bærbar (måske kunne jeg snige mig op på en 14", hvis den ikke vejer meget og er tynd)

Kriterier: Opløsning minimum 1280x...  Vægt: max 1,5 kg... Wifi integreret...
Jeg er lidt ligeglad med ydeevne, ram, plads og den slags ... den skal bare være mobil, letvægter.
Skal kun bruges til at surfe internet, skrive dokumenter på og så kunne fremvise Powerpoints...

Netværks printer med scanner

Jeg har bare brug for en printer med WiFi, så alle computerne herhjemme ikke behøver at hive et kabel i printeren... Og så skal der være en scanner i....

Kriterier: wifi, og virke til en iMac

Håber nogen kan hjælpe med et godt bud på hvilke maskiner jeg skal købe... og kan de købes samme sted et eller andet sted, vupti, så er der købt :-)

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ekstremt glad for min Lenovo X301

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft 2 stk Dell XPS m1330 (igennem mit arbejde) og kan IKKE anbefale dem.
Vi var 15 der fik dem til vores hjemme arbejdsplads og inden for 3 mdr havde vi alle fået nyt bundkort, nye ram og grafikkort. Flere af dem skulle igennem udskiftningen igen inden for 6 mdr.

Året efter fik firmaet endnu et godt tilbud fra Dell og de lovede at vi ikke fik de samme problemer. Der blev bestilt 12 stk og denne gang gik der HELE 6 mdr før alle 12 skulle have nyt bundkort, nye ram og grafikkort.

Det er en fed lille bærbar, der kan en masse ting - dog holder den ikke til at blive brugt hver dag.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til netværksprintere, så undersøgte jeg det for ca. 1 år siden og det mærke jeg fandt der vandt flest test var Brother.

Jeg har dog ikke en bestemt model jeg kan anbefale dig.

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)