Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis, koster kun din tid..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger vi som regl ikke altid de ting der er gratis hvidsdet har samme kvalitet som andre ting der bare koster lidt..

Vi vælger vil det gratis eller er vi bange for der er noget snyd hvis tingene er gratis ??

Hvad gør i selv ?

Gratis, og tænker straks fusk

Det er for godt til at være sandt

Det kan ikke være gratis og have kvalitet

Gratis er da det bedste og tror da på det

Hvad ville i selv vælge og hvad tænker i når i hører noget er gratis ?

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg høre noget er gratis. tænker jeg der må stikke noget under.. der er nød til a komme en regning senereCrying

det er muligt a det er en gal holdning men jeg tror ikke på af der er nogen der giver noget væk i dag uden a der stikker noget under

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet der er gratis.

Jeg kan ihvertfald ikke leve af at skrive fakturaer ud på 0,- Smile

Hvis jeg tilbyder en "gratis" service til mine kunder, er det da klart at det er fordi at jeg ser en mulighed for at investeringen tilbage på den lange bane.
Men jeg syntes ikke at man kan kalde at "der stikker noget under" - sålænge man ikke forpligter sine kunder til en ydelse efterfølgende.

Et typisk eksempel kan være jeg rådgiver min kunde gratis i henhold til kundens forretning på internettet - kunden følger mine råd, men vægter sin egen tid, kontra det at betale os for arbejdet, vigtigere.

Derved har jeg investeret gratis tid, men også fået en ordre på den lange bane Wink

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være gennemskueligt, hvorfor der kan tilbydes gratis/billige varer.
Helt generelt springer jeg over, når der står gratis, da det ofte indebærer, at jeg får stjålet tid i form af spørgeskemaer.

...og så ved jeg, at jeg kan tjene varens værdi ind flere gange selv på samme tid.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

 

Intet er gratis nu om dage, så ja, selvfølgelig tænker man sit, når man får et tilbud, der koster 0 kr., alt inkl. Big Smile

 

 

Mvh.

http://www.595.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

dejligt og hører fra jer og de forskellige holdninger..

Havde selv et vinduespudser firma med gratis vinduespolering første gang, og uden kunde forpligtede sig..

Der ville folk gerne benytte tilbudet, men intet arbejde bagefter..

 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det passer nu ikke helt, at intet er gratis. Jeg har da for år tilbage arbejdet gratis. Jeg lavede både bannere, websites osv. Kvaliteten var også lige så god som professionelle sites, men jeg var ikke ret gammel og kunne ikke få noget at lave ellers. Det jeg fik ud af det er erfaring og referencen, men det betaler kunderne jo ikke for.

Der findes også en masse gratis opensource CMS systemer som fx. Joomla. Det har jeg i hvert fald aldrig betalt for. :)


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Kristensen:

Der findes også en masse gratis opensource CMS systemer som fx. Joomla. Det har jeg i hvert fald aldrig betalt for. :)

 

Når du nu nævner joomla, så kan jeg da ikke lade være med at tilføje, at jeg afholder to 100% gratis kursus i netop joomla i slutningen af november Smile

Men generelt så tager jeg også forbehold for ordet "gratis" - for som andre også nævner, så er der somregel en hage ved det. 

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da masser ting der er gratis. Der er en anden der betaler, men for forbrugeren er det gratis. Jeg har da været til et hav af gratis arrangementer. et eksempel er zulubio, det er gratis fordi zulu får god pr. Der er masser af disse arrangementer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:

Der er da masser ting der er gratis. Der er en anden der betaler, men for forbrugeren er det gratis. Jeg har da været til et hav af gratis arrangementer. et eksempel er zulubio, det er gratis fordi zulu får god pr. Der er masser af disse arrangementer.

Host host host Licens...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)