Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sund chokolade og network marketing!!

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er produktet og ikke mindst forretningsmuligheden endelig kommet til Danmark.. Xocai er et Amerikansk selskab der har eksisteret i ca 4 år, og har, synes jeg, en fantastisk historie bag sig.

Produktet: Xocai er en sund koldpresset chokolade som består af 70% kakao bønner, den meget ernæringsrige Açai frugt, samt det c-vitamin rige blåbær. Den indeholder høje niveauer af Antioxidanter, og Omega 3, 6 og 9 fedtsyrer (sundt fedt), aminosyrer, fiber, jern sammen med andre vigtige og gode vitaminer og mineraler.På trods af sund kost, som dog meget få overholder det meste af tiden, er det i dag svært at skaffe sig tilstrækkeligt af alle de vigtige antioxidanter.

Forretningsplanen: Vi arbejder i et binært system, hvilket betyder at vi kun bygger i 2 ben. Der er på verdensplan ca. 131000 distributører, men idet Europa lige er startet, er det lidt som at arbejde med både et gammelt og et nyt selskab i ét. Det vil sige at vi kan trække på erfaringerne fra dem der allerede har bygget en sund forretning, og bruge den erfaring på at bygge hvert vores team i et nystartet Europa.

Alt i alt, et vel-konsolideret selskab, med en fremragende produkt portefølje.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig, ellers kan nogle af svarene sikkert findes her:

http://mxi.myvoffice.com/ludox

Søren Olsen

Skype: Soren-O

Email: storsvp@hotmail.com

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Hvis du har problemer med at få gang i forretningen. Så er jeg selv i et mlm firma, hvor vi har et nøglefærdigt koncept, hvor alt markedsføring, portal til kunder (så de er nemmere at holde på), online kontor osv. er på plads.

Hvis du er intereseret og overvejer at skifte branche, så kontakt mig på christian@top-life.dk

 

mvh

Christian

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Tak for tilbuddet, men jeg er bestemt ikke interesseret i at skifte branche.

 

Held og lykke med forretningen :-)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tillykke med din nye foretnings mulighed, syntes lige at  du skulle vide at stadig linker til din gamle shineclub.

når du skriver

 

mvh Karsten

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

 

Tak for tippet :-)

Har vist fået det slettet nu, selvom det dog ike gør så meget. Arbejder ikke længere med shineclub, men de har dog stadig de samme gode produkter :-)

 

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey til alle Jer som har skrevet i denne tråd :)

Jeg er meget interesseret i at vide noget om dette produkt og forretningen.

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at være "selvstændig" dog er jeg usikker på dette produkt (man kender det jo ikke)

Er det for real? Og hvordan tjener man penge?

Jeg er pt igang med at blive præsenteret for forretningen af en xocai distributør, meeeeen da jeg hørte man skulle ligge penge til start, så bakker man lidt ud.

Er der nogen som kender til dette eller nogen som har råd og tips?

Mvh Anja

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvilken branche det er? Big Smile

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azalie

Jeg arbejder også med mlm,dog ikke med dette produkt. Men kan forstå du leder efter en forretningsmulighed. Jeg er selvstændig forhandler hos Herbalife (www.herbalife.dk), som er det største firma i verden inden for vægtkontrol.

Der bliver holdt et online møde i aften kl. 19.00, for potentielle nye forhandlere. Send mig venligst en mail til christian@top-life.dk hvis du er interesseret i at være med. Mødet er selvfølgelig gratis.

 

mvh

Christian

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christian.

Ja jeg kunne rigtig godt tænke mig at "åbne" en forretning på denne måde men jeg har bare det problem at jeg er meget skeptisk.

Jeg har selvfølgelig hørt om Herbalife før og også fra en ven som var forhandler... Meeen det at jeg skal give penge til opstart for at sælge deres produkter, hmm ja, der er jeg skeptisk. Og jeg kender ikke produkterne som sådan, virker det og er det dokumenteret.

Der er mange delte meninger på disse produkter, herbalife og xocai, dog er xocai ganske nyt.

Men det er svært at vide hvad man skal tro på og ikke tro på.

 

Mvh Anja

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anja

undersøg & undersøg, men du skal lige vide, hvad man end starter med, så koster det penge

og stil spørgsmål, også herinde, hvis du er i tvivl.

mvh Karsten

 

 

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)