Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sund chokolade og network marketing!!

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Det kan jeg godt forstå, det var jeg også i starten. Jeg brugte ca. et år på at finde ud af hvilket firma jeg skulle vælge og har været i gang i ca. 6 måneder nu. Mit vigtigste krav var at produkterne skulle virke og at det ikke bare var nogle "læger" der sagde det. Der har Herbalife ex. en nobelprisvinder, som én af de læger der står bag produkterne. Men ja, bruger selv produkterne. Ville aldrig kunne få mig selv til at sælge noget der ikke virker. De sponsere mange sportshold/stjerner med deres produkter, bl.a. Inter Milan, L.A. Galaxy.

Desuden har de også 30 dages fuldt returret, også selvom produkterne er brugt.. Får også rigtig mange referencer fordi produkterne virker og de smager godt. Og referencer er mega vigtige hvis man skal have success.

 

Men jeg kan næsten fornemme på dig, at du er meget seriøs og ved hvad mlm går ud på. Så hvis du er interesseret, kan jeg sende dig en invitation til vores online møde imorgen kl. 20.00? Der får du alt at vide om forretningen osv. Det er gratis at deltage. Skriv venligst til min mail, da jeg tjekker den flere gange om dagen (christian@top-life.dk)

 

mvh

Christian

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken virkning skal chokoladen ha' ?

Det er dokumenteret at 70-80% ren chololade er sundt og ikke feder, da det ikke indeholder så meget fedt og sukker som den chokolade folk normalt spiser. Men chololaden smager jo også anderledes.

Prøv evt. selv at spise 70-80 % ren chokolade i stedet for slik. Det kan købes billigt i alle supermarkeder (Netto). Det er skønt med ren chokolade til en god kop kaffe. Men prøv ikke med 95-99 % ren chokolade - det smager altså ikke godt.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Det er ikke så ligetil at besvare dine spørgsmål - da det er meget vigtigt at man arbejder med noget man brænder for - eks. sundt liv og produklter dertil - hvis du vælger kun for at tjene penge så lad være - vælg det du kunne tænke dig at arbejde med - og læs så om faldgrupper og muligheder her: www.JOMACompany.dk  her har vi samlet vore erfaringer og dem kunne du have glæde af i dit valg. 

Held og lykke !!

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

At være skeptisk er en af de vigtigste ting, da det gør at man undersøger tingene og DET er meget vigtigt - således at man har en god fornemmelse i maven - men også har tillid til det firma man vil arbejde med.

Som en anden skriver, så er det at tjene penge en motivator her og nu, men på laaaaaang sigt, hvilket er det du skal arbejde efter når du arbejder med MLM, er det vigtigt at du brænder for produktet, at firmaet har en holdning, etik og filosofi som du kan stå inde for.

Derudover er det vigtigt at det er et firma der jævnligt bringer nyt på banen, således at det er en "on-going" indtægt - og ingen tvivl om at forbrugbare produkter, som har en kvalitet som gør at kunderne vil købe igen og igen, er et springende punkt, og AT indtægten kommer fra produkter og ikke sign up, af hensyn til din vedvarende indtægt.

Tjek at de er medlem af DSA (direkte salgsforening).

Stil endelig alle de spørgsmål du måtte have, du er også velkommen til at ringe.(21 92 24 64)

mvh

Lillian Pabst

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv mega skeptisk med hensyn til mlm da produkterne ofte halter lidt bagefter og måden de bliver solgt på giver et dårligt indtryk!

Mener at hvis man kan finde et godt produkt som man selv kan stå inde for og markedsføre med en god fornemmelse i maven, så kan mlm være en god måde at drive forretning på.

Har været sælger af Herbalife,LR,ACN og bryer mig generelt ikke om produkterne og måden man skal prøve at overbevise kunder og nye forhandlere på.

Nu er jeg selv stor fan af chokolade og elsker den mørke med omkring 70% cacao indhold, samtidig er den en hel del sundere end den fede mælkechokolade, så her må da være et godt produkt man får lyst til at sælge når der samtidig er tilføjet indholdet af en meget sund frugt.

Så kan ikke se at dette kan være nogen direkte scam virksomhed hvis deres produkt holder og det er noget kunderne vil have. og at man skal have penge op af lommen når man starter egen virksomhed er ikke noget nyt, og her er måske en mulighed hvor det kan startes for en billig penge og bygges op til noget stort.  Overvejer det faktisk selv, nogle der har dårlige erfaringer med dette produkt?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Anja!

Det er ikke så ligetil at besvare dine spørgsmål - da det er meget vigtigt at man arbejder med noget man brænder for - eks. sundt liv og produklter dertil - hvis du vælger kun for at tjene penge så lad være - vælg det du kunne tænke dig at arbejde med - og læs så om faldgrupper og muligheder her: www.JOMACompany.dk  her har vi samlet vore erfaringer og dem kunne du have glæde af i dit valg. 

Held og lykke !!

 

 

Skriver du nogensinde et indlæg, uden at putte et link ind i teksten og så bede folk om at besøge din hjemmeside ? Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

At kunne lide produktet er efter min mening altafgørende, samtidig er det en god ide at have nogle produkter som er veldokumenterede (f.eks. inden for anti-aging og kosttilskud) - men firmaet bag er mindst lige så vigtigt, da man gerne skulle kunne bygge sit netværk op med en partner i ryggen som man har tillid til, også vil eksistere mange år frem, da det ofte er nogle år efter start, at man rigtig begynder at "høste frugterne".

Når der er et produkt med en reel værdi, og det er det som tjenes på (og ikke hvervning, eller urealistiske salgspriser, for et "skodprodukt") så er det ikke et scam-projekt - men sikkert et reel MLM foretagende.

Jeg kender ikke til firmaet og produktet bag chokoladen - men har det måske lidt svært med at gøre "usundt til sundt" - men det er måske bare mig.(jeg vil helst have mørk chokolade i et glas varm mælk) Smile

mvh

Lillian Pabst

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

At gøre usundt til sundt, er jo bestemt ikke det der her er tale om. Det er jo ikke den størst bevarede hemmelighed at mørk chokolade med et cacao indhold på min 70% er super sundt. Dette produkt er samtidig blandet med både blåbær og acai bær, hvor den ene er meget rig på c-vitamin og den anden er rig på antioxidant samt flere andre ting. Googler du mørk chokolade vil du finde ud af at rigtig mange danske læger anbefaler daglige indtag....GOOGLE ER DIN VEN:-)

Chokoladen her er koldpresset, hvilket betyder at alle de vigtige næringstoffer ikke er brændt af. Personligt synes jeg det er et super lækkert og samtidig sundt produkt, med en meget stor fremtid i. Der er samtidig angivet en orac værdi, hvilket betyder at man se hvor rigt produktet er på antioxidanter, noget mange herhjemme efterlyser, så man som kunde er sikker på at man ikke "køber katten i sækken"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja....rolig nu ;o)

De anbefaler også rødvin, men det kan du heller ikke bare bælle med ro i sindet.......

Du skriver i dit første indlæg "På trods af sund kost, som dog meget få overholder det meste af tiden, er det i dag svært at skaffe sig tilstrækkeligt af alle de vigtige antioxidanter."

Hvor har du det fra og hvormeget mener du da, at man skal have pr. dag?

Kan det slet ikke give problemer at få tilskud af antioxidanter?

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe jeg er såmænd helt rolig :-)

Jeg er helt enig i din betragtning omkring rødvin, og nogenlunde det samme gør sig gældende for chokoladen. Det anbefales at spise 3 stykker om dagen, hvilket bevirker at du har indtaget på den rigtige side at 10000 orac, som anbefales fra amerikansk side. Som nævnt tidligere findes den målemetode ikke rigtig herhjemme, mig bekendt. Sat i perspektiv, svarer mængden af antioxidant i 3 stykker chokolade, til 2,9kg tomater eller 720 g spinat.

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)