Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har det bedste bud ??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har det bedste bud ??:

Jeg har 3000 kr til dette.

 

Hvis du har lidt tid (og interesse), så kan du jo starte med at se hvor langt du kan komme vha. mine hjemmeside tutorials. Jeg har lavet hjemmesider i en del år, og har nu lavet en lang række gratis tutorials til hvordan du kommer igang med din hjemmeside. 

Når du så engang kører fast, eller finder nogle funktioner du ikke kan finde ud af at tilpasse, så kan du jo hive fat i en professionel. 

Du kan starte her, i min video startguide, med danske videoer lavet af mig selv:

Joomla startguide - lær at lave hjemmesider

Når du så har installeret din hjemmeside, så kan du vælge mellem en lang række skabeloner, som du kan putte på din hjemmeside. Dem har jeg også lavet en 70-80 stykker af. Og de kan findes her: Gratis joomla templates

Alternativt skal jeg gerne hjælpe dig med at lave et site.

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på michael@skalspc.dk - så kan vi tage en snak om det.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt kan jeg godt lave noget for dig, men lad mig høre lidt mere bestemt hvad du skal have lavet.

Fang mig på kennethAngelstudieogelevjob.dk og du kan se referencer her www.egebjergmedia.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For 3000 kan du hos mig få noget a la www.freep.dk eller www.megaray.dk. Altså et komplet CMS system inkl. Login, Afstemninger, mulighed for nyhedsbrev, godt til google, og meget meget andet.. Send mig en mail hvis det har interesse, eller smid mig en adresse jeg kan kontakte dig på, så skal jeg nok smide et super godt tilbud sammen til dig !

 

Med venlig Hilsen

 

Simon Tørring

www.simontoerring.dk

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemet er OSC og det skulle være rigtig nemt at betjene, og der er tilmed fuld support på programet.

 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

OSC? Det er ikke osCommerce vel?

 

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner jeg ikk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hare du et link til det omtalt program?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)