Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg ringede rent faktisk til dig, men du gav mig et meget specifikt tidsrum, som ikke lige passede ind i mit tidsrum, men det var bestemt ikke fordi interessen ikke var der. Du har så fundet end anden tekstforfatter, som sikkert var mere rigtig for dig.

T

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Jeg ringede rent faktisk til dig, men du gav mig et meget specifikt tidsrum, som ikke lige passede ind i mit tidsrum, men det var bestemt ikke fordi interessen ikke var der. Du har så fundet end anden tekstforfatter, som sikkert var mere rigtig for dig.

T

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lars, jeg kan kun skrive det samme tilbage til dig: Tak for et godt grin! For det var da godt nok en ubeskriveligt dum, komisk, arrogant og uvidende udtalelse at komme med. Du skriver hermed, at reklamebranchen dybest set ikke har nogen berettigelse, for man kan da bare få en tilfældig studerende til at lave en brochure for sig - og så indrømmer du i forbifarten, at du ikke kan se forskel på god eller dårlig reklame.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg køber desværre ikke rigtig undskyldningen. Hvis dit kundepotentiale stiller urimelige krav til dig må du være professionel og gøre kunden opmærksom på det  - og fremsige alternative løsningsforslag. Hvis du har ringet til mig, så må du have glemt at lægge en besked?

 

Jens

 

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Lars, jeg kan kun skrive det samme tilbage til dig: Tak for et godt grin! For det var da godt nok en ubeskriveligt dum, komisk, arrogant og uvidende udtalelse at komme med. Du skriver hermed, at reklamebranchen dybest set ikke har nogen berettigelse, for man kan da bare få en tilfældig studerende til at lave en brochure for sig - og så indrømmer du i forbifarten, at du ikke kan se forskel på god eller dårlig reklame.

Jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at underminere dig selv og dermed også din virksomhed? Der er budt ind med mange godt ting i denne tråd, men du vælger gang på gang at komme med direkte angreb på potentielle kunder. Forstår egentlig godt din mangel på kunder - er din tilgang måske blot et udtryk for desperation?

At det er muligt at få lavet en studerende til at lave en brochure, betyder vel ikke at reklamebranchen ingen berettigelse har? Årsagen til det blev nævnt var, at du endnu ikke har forklaret hvorfor dit arbejde er bedre? Mit syn på reklame har jeg slet ikke nævnt - så dit sidste postulat forstår jeg egentlig heller ikke? :)

Generel tror jeg bare ikke folk herinde kan forstå dig, og det er vel egentlig en smule kritisk når det burde være grundlaget for din forretning :)

fortsat god vind, men tror desværre du har brændt de fleste broer herinde.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke , hvorfor fyren overhovedet får opmærksomhed

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ved at være den længste svanesang jeg har oplevet på Amino.....Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lær af denne tråd!

Mange iværksætter har desværre ikke forståelse for formålet med deres virksomhed, og TT har tilsynladende heller ikke tænkt over dette.

 

Denne tråd doukumenterer virkeligt, hvor vigtigt det er at forstå formålet, da vi alle kan se hvor galt det kan gå.

 

Helt grundlæggende for alle virksomheder:

Formålet med ens virksomhed er, at skabe et samarbejde der sikre ens kunders succes fremover.

 

Sagt på en anden måde, alle kunder har et behov for et samarbejde, hvor man hjælper kunden med at skabe yderligere resultater. Det er det kunden søger og ikke et godt tilbud i TT’s tilfælde.

 

Det du kan eller har af produkt er kun midlet til at skabe resultaterne med, for kundens vedkommende.

 

Pris er den sidste faktorer for et godt samarbejde.

 

TT burde have fokuseret på læserens behov, og han ville så se en ny verden af indtægter.

God weekend Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

TT - Thomas Tøsedreng, langer ud efter andre fordi du ikke selv kan omsætte nok, det er sgu at gi op og tude! Måsker er du bare ikke go nok til det du laver siden du ikke får nok omtale! Hellere betale fuld pris hos en pro end give 1/4 hos en amatør!

Hvis der er nogen der ikke er tøsedrenge, så er det sgu dem der tilmelder sig Amino og tager karrieren i egen hånd og starter firma op istedet for at være lønslave, det kræver sgu en del mod og gå på mod! Godt gået Aminoer :-) -  Skidt gået TT

 

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

Ved at være den længste svanesang jeg har oplevet på Amino.....Smile

Haha, jeg skulle lige læse den igen... jeg synes først der stod "SvanseSang"

:)

-Karsten

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)