Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktudvikling, industriel design, grafisk design & visualisering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glemmingebro
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg tilbyder konsulentydelser indenfor produktudvikling, industriel design, grafisk design og visualisering. Har mere end ti år bag mig indenfor nævnte kategorier, og har løst opgaver for mange forskellige virksomheder over årene.

Tag et kig på www.andersklingenberg.com, og ring eller skriv hvis du vil vide mere.

Venlig hilsen,

Anders Klingenberg

tlf.: 25146645

e-post: anders@andersklingenberg.com

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Jeg har lige været inde på din hjemmesiden, og er meget imponeret over den og dit arbejde.
 
Jeg har selv lige startede en hjemmeside, hvor jeg prøver at skabe job til folk som dig, altså krative/dygtige freelancere inden for mode og underholdnings branchen, derfor håber du vil tage et kig på den, og se om det er noget for dig.
 
link. http://www.we-match-it.com/
 
Jeg vil i den kommende tid, arbejde hårdt på, at få så mange grafiskeopgaver ind som overhoved muligt, men da siden netop er startede, kan der selvfølgelig godt gå lidt tid, dette betyder dog ikke noget for dig, da det er helt gratis at være medlem, du vil blot modtage en mail, når job til dine kvalifikationer opstår.
 
 
Håber du tilmelder dig siden.
 
 
 
PS: Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe, eller maile mig.


--
Med venlig hilsen/Best regards

Christian Koch

We-Match-It.com
Halskovgade 2, 306
2100 København Ø

Tlf.: 20 71 46 84

Fra Glemmingebro
Tilmeldt 14. Jun 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tak for svar. Jeg er noget nær offline disse dage i en svensk skov, men vil kigge på dit spændende initiativ når jeg returnerer lørdag, og derefter give lyd.

Venlig hilsen,

Anders Klingenberg

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anders..

Lyder vild, for det første af være offline, også i en svensk skov.. forpokker da.. du lever livet farlig!   ;o)

 

Men ja, tag et kig på min initiativ, som vokser dag for dag, og som forhåbentlig vil skabe jobs til dig.

 

 

God weekend..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)