Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakter til produktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi går med tanker om et projekt, hvor vi vil sælge skræddersyet skjorter (bl.a.) via webshop, lidt på samme måde som tailorstore gør det. Vi vil dog satse på en mere moderne stil og vi vil samtidigt gerne kunne tilbyde en hurtigere leveringstid. Kunderne taster mål, model, stof og design ind i et program på vores side, hvorefter skjorten bliver syet efter kundens ønske og sendt hjem til kunden.

Vi kunne godt tænke os at vide lidt om, hvor man kan få tøjet produceret? Kan det overhovedet lade sig gøre i DK og ellers i fx Øst Europa, hvor leveringstiden måske er hurtigere end Asien?

Mvh. Morten

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten,

Generelt er det faktisk sådan, at jo nærmere du kommer Danmark, desto dyrere bliver produktionen også. Men samtidig er det også ofte krav om større kvantum.

Er jeres koncept sådan, at I først vil sy en skjorte, når en kunde bestiller den?

Hvis det er tilfældet, så kan det altså hurtigt blive uhensigtsmæssigt dyrt at få produceret - når der kun skal én vare over disken fra producenten ad gangen. Mange gange skal man op i 1500 stk. før prisen er rigtig god for den slags produktioner...og der ville I jo have svært ved at blive konkurrencedygtige.

Dertil kommer, at leveringstiden ofte er fra 4-12 uger.

Måske kunne man overveje at gøre noget andet: Jeg tænker umiddelbart om man kunne få masseproduceret nogle grundelementer til jeres produkter - og så kunne få varen færdiggjort ved en systue I DK (eller i nærheden) som I får lavet en rigtig god aftale med.

Jeg ved ikke lige hvordan jeres styles er designet - men jeg tænker at man fx. i hvert fald burde få lavet en hulens masse lækkert men billigt stof fra et land som Indien el. lign. Det kunne også være, at man ligefrem kunne få klippet det op i standard-forme, så den danske syerske blot skulle klippe til den enkelte bestilling og sy sammen. Få lavet kraver, knapper etc. - således at den sidste produktion på systuen bliver så omkostningslav som muligt.

Blot en tanke:-)

/Rikke

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan muligvis godt lade sig gøre, men det er selvfølgelig noget der skal gennemtænkes. Jeg har mit eget syværksted hvor jeg kunne tage mig af alle slags opsyninger. Lad mig høre fra dig, så kan det være vi kan finde ud af et smart system så det kunne lade sig gøre.

 

Vh Nanna Strandgaard

Tlf: 61700167 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kan hjælpe jer med leverandør.

 

Mvh. Nicolai

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Det lyder spændende. Lige et par spørgsmål?

Er din systue i Danmark?

Hvad vil du umiddelbart tro leveringstid vil være?

Og hvad med pris?

Mvh. Morten

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den ligger på Frederiksberg. Prisen afhænger helt af hvor avancerede styles det er. Leveringstiden kan jeg klare på ret få dage. Men skriv eventuelt til mig på nannastr@yahoo.dk

Vh Nanna

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)