Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange mænd køber børnetøj?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg håber virkelig meget I kan hjælpe mig med en lille uformel analyse:

Hvor stor en procentdel af Jeres kunder i børnetøj-butikker og webshops er mænd??

Jeg bukker og takker ærbødigt for hjælpen på forhåndBig Smile

/Rikke

Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Et skud i tågen .... 1-2%

God weekend, Carsten

Børnetøj og udklædningstøj - http://dk.rosaogridderen.com

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone køber ca. 4.399 gange så meget børnetøj som mig, men jeg kender dog mange af de forskellige mærker. Det gør jeg mest af den grund at jeg nogle gange spørger min kone hvad hun har fået for de penge der er trukket inde på vores netbank.

 - Jamen der var 10% rabat på alt i butikken og jeg købte et par Vingino jeans til den ældste (5år), samt en Molo trøje fra den nye kollektion og en Katvig bluse som jeg længe har kigget på til den mindste (2år). Jeg fik det hele (3 dele) for kun 1.750 kr. + porto.

Det børnetøj jeg selv har købt, det kan tælles på en hånd. Jeg har købt en lyseblå natdragt med englevinger til den mindste som absolut ikke er en engel :) samt en prikket bjergtrøje sommerdragt til den ældste for et par år siden, dengang da Michael Rasmussen stadig selv vidste hvor han befandt sig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Hej hjemme hos os har vi 5 børn under 9 år, så der er lidt at se til Smile og det med køb af tøj til de små, det er mig og min kone lige gode til, jeg tror at det går lige op med hvor mange penge vi hver bruger på tøj til dem, og det har ikke noget at gøre med at det er dine og mine børn, så man køber til hver sine børn, for det er alle sammen vores fælles børn Big Smile men min kone køber nogle gange tøj på nettet til dem, hvor jeg aldrig kunne finde på at købe tøj og sko på nettet i en Webshop, jeg skal se og mærke kvaliteten af det jeg køber, håber at det kan hjælpe pig lidt,

www.ballonbutikken.dk Alt i balloner, reklame balloner, helium og maskot/bamse figur

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svareneSmile Det noterer jeg mig.

Kom endelig med flere!

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 2 børn, en på 4, og en på 11 år, og det er min kone der køber ALT tøj til ungerne, jeg ser da tit noget tøj jeg syntes kunne være pænt eller sødt, men jeg aner ikke hvad størrelser jeg skulle købe.

Mvh

Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Nu har jeg ikke selv børn, men har en bror med 2 børn, en dreng og en pige. Jeg ville ikke have noget imod at købe tøj til dem, i fx fødselsdagsgave, i en butik.

I en webshop ville jeg ikke købe tøj til børn. Men det er simpelthen fordi jeg ikke ville kunne få den samme hjælp

 

Venlig hilsen

Daniel Delaney.

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldtids job og næsten fuldtids forretning.

Grunden til jeg kender de forretningsdrivende i Svendborg er at jeg af og til møder dem til møder i foreninger / netværk jeg er med i, samt at jeg selv har drevet restaurant i Svendborg.

Jeg tror ikke, jeg har købt tøj til mine børn de seneste fire år, hvis vi ser bort fra de reklame t-shirts jeg fik lavet til dem da jeg selv skulle have nogle nye.

Jeg bliver dog af og til tvunget ud og se på sko når det er tiden til det.

Thomas

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Vi har fire sønner i alderen 9 - 24 år. Efter en del klager over ikke, at være delagtig i børnetøjsindkøb, købte min mand 10 stk. natdragter, 10 stk. stofbleer, 10 par strømper og 10 sæt undertøj (samt en joggingdragt til mig) - Alt fra Føtex.

Det var første, eneste og sidste gang, han købte tøj til mig og børnene. Og det er jeg ham meget taknemmelig for Big Smile

Mange hilsner Miriam

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Det er meget få mænd vi har i webshoppen. Jeg har ikke lige en procentandel - og den vil heller ikke være helt nøjagtig hvis jeg havde, for jeg ved at når der står en mand som køber, så kan det også være konen der har lånt mandens betalingskort.

Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)