Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv dine egne tekster til varerne - og lad mine være!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fundet ud af at en anden Amino, der sælger samme slags varer som mig, har kopieret tekst direkte fra mine varer.

Hvad gør man ved sådan noget?

Jeg bruger meget tid på at skrive tekster, der ikke bare er standard fra leverandørerne, og det er ærlig talt møg hamrende træls at finde ud af at de bruges på den måde.

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:
Hvad gør man ved sådan noget?

Skriv til ham/hende og bed ham om at slette tekstene. Der har være flere tråde før om at noget har kopieret billeder og webdesign. Du kan prøve at søge efter de tråde, og finde ud af hvad de har lavet.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har helt samme problemer med et par stykker af mine konkurrenter, og jeg tror desværre ikke at der er meget at gøre.

Jeg prøvet min konkurrent lidt af, jeg lavet et super tilbud på min hjemmeside og lavet så en stave fejl med vilje og 2 dage efter, hade han samme tilbud med samme stave fejl, jeg har ringet til ham, og der siger han bare at, vi sælger jo det samme, og jeg har selv fundet på min tekst, sådan en klaphat, men jeg har flere gange skrevet på min hjemmeside at jeg godt vidste at flere af mine konkurrenter brugte min tekst og foto.

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En tekst er beskyttet af copyright på lige fod med billeder, så du sender bare vedkommende en regning for brug af copyrighted tekster...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ufatligt at man skal tage tekster og billeder fra andre, som både har brugt tid og penge på det.

 

Fashion-Seller:

En tekst er beskyttet af copyright på lige fod med billeder, så du sender bare vedkommende en regning for brug af copyrighted tekster...

Hvad skal en sådan en regning lyde på? Og bestemmer man det selv beløbet eller er der regler på området?

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ramlenaj:

Hvad skal en sådan en regning lyde på? Og bestemmer man det selv beløbet eller er der regler på området?

Tjaa et billed vurderes typisk til 1500-3000 kr + 1500-3000 kr for uberettiget brug. Dvs 3000-6000 kr totalt.

Så en varebeskrivelse kan vel takseres til det samme...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

ramlenaj:

Hvad skal en sådan en regning lyde på? Og bestemmer man det selv beløbet eller er der regler på området?

Tjaa et billed vurderes typisk til 1500-3000 kr + 1500-3000 kr for uberettiget brug. Dvs 3000-6000 kr totalt.

Så en varebeskrivelse kan vel takseres til det samme...

Okay, er nemlig selv i gang med at lave en hjemmeside, hvor der skal være mange artikler, og vil selvfølgelig undgå at der er nogen der tager mine artikler og lægger det ud på sin ejen hjemmeside.

 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være forsøget værd Smile

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

En tekst er beskyttet af copyright på lige fod med billeder, så du sender bare vedkommende en regning for brug af copyrighted tekster...

 

 

Dér tager du fejl. For at en tekst er indbefattet af Copyright skal teksten registreres som en copyright. Med mindre teksten er behæftet med et lille 'c' i en cirkel og myndighederne har anerkendt den som unik tekst står den fri for enhver at bruge....

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)