Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en avatar - hvem kan lave den til mig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på udkig efter en lille sød avatar, som jeg kan bruge på joomlatutorials.dk. Den vil komme til at indgå i vores nye logo og blive brugt i mange sammenhænge (vi er i øjeblikket ved at lave kursusmateriale, videotutials mm.).

Jeg er vild med avateren på eksempelvis http://brandviden.dk/. Altså en nuttet figur. Jeg tænker umiddelbart en professor i en kittel. Han skal have strithår og en pegepind i hånden.

Problemet er så: Jeg har ikke ret mange penge at gøre godt med. Men oven i hatten kan jeg tilbyde noget reklame på mine websites og evt. fremtidige opgaver, da jeg ofte står og mangler en grafiker.

Det kunne ske, at du var under uddannelse (ligesom mig :P), og alligevel bare sad og ikke havde så meget at lave en søndag eftermiddag?

Mine krav er naturligvis ikke så høje, nu hvor jeg ikke kan tilbyde guld og grønne skove.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Har du kigget på istockphoto.com? Der kan man finde mange ting til en god pris…

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Sandfærd.

 Tak for dit svar - kan godt se, at der er nogle gode derinde. Jeg vil dog gerne, hvis jeg kunne få kontakt til en grafiker, således at jeg også om et halvt år kan få lavet en ny version af min kære avatar, når han f.eks skal sidde ovenpå et af mine gode tilbud eller noget i den stil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du ligeså vel skulle søge en illustrator. Det er ikke alle grafikere, der kan tegne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Måske du ligeså vel skulle søge en illustrator. Det er ikke alle grafikere, der kan tegne.

illustrator er nok det rigtige ord ja :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Larsen:
Tror det er noget min illustrator ville kunne klare ret godt :)
Du kan tjekke vores ud her: http://www.facebook.com/album.php?aid=89251&id=73617956641

Tak for dit svar. Har du en e-mail adresse jeg kan kontakte ham på? Jeg bruger desværre ikke facebook.

 

Emil Larsen:
Fortsat god søndag Rasmus, 

I lige måde den herre :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bare til mig på: el (at) sapling (dot) dk ....... så skal jeg nok sørge for at vi kan finde ud af en aftale. 

Jeg ses med ham i morgen på kontoret, så du kan hurtigt få et svar. 


Du må meget gerne komme med en beskrivelse af det du kunne tænke dig, og måske et par reference billeder, hvis du har noget du synes godt om.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du har fået en PB.

Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

Jeg er Illustrator og grafiker. Jeg kan snildt lave en avatar til dig, og for en overkommelig pris. Jeg kører i øjeblikket en lav-pris kampagne for Amino'er. Tag et kig på min hjemmeside og send mig en mail :-)

Hilsen Bent
Illustration og grafisk design
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)