Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fatura, indsigelse, inkasso fra Eniro Danmark

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændig ret, det er beviser det handler om. Og åbenbart helst anbefalet via postvæsenet. Så sørg for det derude hvis I skal opsige eller har andre afgørende tvister.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt nok været uheldig.

 

Jeg lavede en aftale med dem i 2008 som skulle begynde i februar - jeg var dog så uheldig at min udlejer gik på røven og jeg blev smidt ud i januar - og jeg flyttede fra Taastrup til Amager - derfor kontaktede jeg eniro for at få ændret min aftale til at omfatte Amager - NIKS. Jeg nægtede at betale og de ville i retten med det.

Jeg glemte dog at jeg ikke havde betalt - og da de kontaktede mig for en måned siden foregav de at have modtaget betaling og ville mødes med mig for at rette op på deres fejl.

 

Den eneste grund til de mødtes med mig var for at få dokumentation på deres tidligere krav - som alligevel ikke var blevet betalt !!!

 

De snød mig til at skrive under på en ændringsmeddelelse til mit nuværende abonnement, - og en uge efter får jeg en rykker vedr. faktura 2459571 d. 16.02.2009 med renter og gebyrer - nu har de garanteret et krav.

 

Men jeg synes det er så urimeligt groft at selvom jeg tror slaget er tabt fordi de var for smarte (de er rutinerede svindlere) går jeg gerne i retten med det - jeg betaler fandme ikke frivilligt.

 

Jeg håber jeg får chancen for at møde en af deres direktører og/eller sælgere en dag og spytte dem i ansigtet med mit grimmeste snot - brække ham i ansigtet - skide ham i ansigtet.

 

Jeg ved ikke om mit eksempel er forståeligt nok - men her er tale om meget grimme og udspekulerede mennesker der gør hvad de kan for at franarre dig dine spareskillinger. Hvis her ikke herskede lov og orden åd jeg dem levende.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)