Vh Peter |
Hej Peter
Det har jeg så nok ikke forstået. Men hvad er det så der tager 1 måned?
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Hej Peter Det har jeg så nok ikke forstået. Men hvad er det så der tager 1 måned? |
* Hvem skal være med? -store/små/billige/dyre/etc * Hvad skal man sige? - Cutting edge... - Fordele for kunden - Fordele for forbrugeren - Alternativer * Forberedelse af svar til skarpe spørgsmål * Hvilket budget ligger der for konceptet? * Plan B? * udarbejdelse af evt. kontrakter med kunder * Latente svartider fra selv gratiskunder - hvis der er fundet 15 kundeemner til gratisperioden, og kun 5 siger "ja" - hvem skal man så kontakte? * etc. Det er planlægning, planlægning og planlægning. Det tager tid og i et nyt koncept (hvilket jeg forventer at dette er, for markedet er mættet af standard rejsebureau-sider) så kan det altså ikke alene outsources til "nogen, der har erfaring", for der er netop ingen, der har erfaring med lige netop dette nye koncept. Iøvrigt - hvis du skal outsource call-out opgaven til et bureau, så skal du bruge en masse tid på at teste at de faktisk er dygtige og ikke virker annoncehaj-agtige. Ting tager tid. Skynder du dig for meget, så risikerer du at du snubler over dine egne ben. Det er det, jeg mener. Nu har jeg ingen ide om hvad det er Lasse vil og hvordan han vil arbejde med det, så derfor er der SLET ikke sikkert at min todo-liste stemmer overens med de valg, som Lasse skal træffe.. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!