Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logodesign

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside til min virksomhed ;)

Jeg har haft hyret et reklamebureau til at lave design af både logo og hjemmeside, men vil meget gerne have meninger fra nogen af jer andre, der har forstand på design.
På nedenstående billede ses til højre siden som færdigudviklet fra bureauets side, og til venstre er nogle foreslag, jeg selv lige har siddet og lavet til ændring af logo.

http://www.spar5procent.dk/logoforeslag.png 

Kom endelig med inputs om hvilket i synes er flottest, eller anden form for konstruktiv kritik,

På forhånd tak.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

"Intet projekt er for lille" er i hvert fald en mærkelig formulering.. Designet ser sådan lidt... Simpelt ud (ikke at det ikke er godt !)

 

Med venlig Hilsen


Simon Tørring

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har endnu ikke været tekstforfatter inde over, så teksten kan der ses bort fra.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,
jeg kan helt klart bedst lide det nederste med de grønne blade... Men jeg må spørge mig selv, hvilket signal du ønsker at disse træer, blade etc., over i'erne skal sende...?

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:

Der har endnu ikke været tekstforfatter inde over, så teksten kan der ses bort fra.

 

Hvis det er, er det noget jeg sagtens kan hjælpe dig med :)

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dinesen.

Dit eget sidste forslag(med de grønne blade) er absolut det bedste og mest synlige.
Går ud fra at de grønne blade skal symboliserer at "noget" vokser - enkelt og pænt.

Jeg der skal nok lige en dygtig tekstforfatter ind over teksten, hvor der tillige er stavefejlIndifferent

Farveklatterne kan jeg ikke rigtig følge, det er jo ikke en maler eller en farvehandel?

God vind med projektet og god weekend.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også mene at det nederste ser bedst ud, men det kommer jo an på hvilket budskab du vil ud med?

God weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan heller ikke se, hvilken sammenhæng træer og blade har med koncept og invest. Men det pynter på logoet, at der kommer et farvet element ind over, måske skulle det bare være noget mere abstrakt end blade...

Der er ikke så meget design over websitet, men hvis det er et helt basic website til en fornuftig pris du har bestilt, så er det vel ok.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Ager:

Hej Mads,
jeg kan helt klart bedst lide det nederste med de grønne blade... Men jeg må spørge mig selv, hvilket signal du ønsker at disse træer, blade etc., over i'erne skal sende...?

#Anders:
Det er da logisk: vækst!

# Dinesen:
Bureauets forslag er mest cool efter min mening. Det høje ceder(?)træ er en imponerende vækst, som sender signaler om styrke, effektivitet og kompetence. Samtidig er logoet "barberet" for unødvendige detaljer og opfylder derfor de basale krav til et logo. Smile

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er lidt synd at flette for meget organisk ind i dit logo. Det er (efter min mening) bedre at holde sig til fact. Den valgte font kan jeg godt lide. Så hvis man kombinerer det med den grønne farve fra dit blad, synes jeg det giver et stilrent logo, som man lægger mærke til. Og så lige væk med farveklatterne :-)

Du kan selvfølgelig frit bruge mit forslag, hvis du kan lide det.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

 

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)