Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FC Savanna Facebook Fanside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'ere

Som trofast læser og deltager af debatten i Sociale Medier og vil jeg gerne spørge om et par råd. Jeg sidder og nørkler med en fanside for et fantastsk projekt. Folkekirkens Nødhjælp er sammen med nogle af Danmarks Fodboldprofiler gået sammen og ar lavet FC Savanna. Konceptet er, at du kan vælge at give fx. 100 pr kamp FCK eller et andet hold vinder. Du kan også støtte spillerne ved at give penge hver gang, at de scorer.

Jeg kunne godt bruge et par friske øjne på Facebook Fansiden. Alle ideer og tanker er velkomne.

Du kan evt. tænke over

  • Fungerer undersiderne?
  • Er det klart hvad FC Savanna handler?
  • Har du lyst til at blive fan?

tak for din hjælp!

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Så lidt video af holdet for et par måneder siden. Det er et godt initiativ! Det er også godt at du støtter op om det.

Har ikke tid til at teste det, men folk virker tilfredse med det.

 

Held og lykke med det. Du runder vel de 1.000 fans i denne uge :-)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Flot side du har lavet for FC Savanna. Hvis du vil have lidt konstruktiv kritik er det

  • jeg finder det lidt svært ud fra beskrivelsen på forsiden (http://www.facebook.com/fcsavanna#/fcsavanna?v=app_6009294086&viewas=8648808) at finde ud af HVORDAN det er der støttes. Teksten er virkelig velformuleret men jeg kunne måske godt bruge noget lidt mere konkret (og måske underoverskrifter/bullets)
  • på siden "Støt" er den første overskrift "Kampprogram" - jeg kan godt se pointen og analogien når jeg læser det igennem men finder det lidt forvirrende. Ville nok inkorporere noget med "Hvad støtter FC Savanna" i stedet for
  • det står ikke helt klart for mig hvorfor jeg skal blive fan - er det for at få updates, for at hjælpe med at udbrede kendskabet blandt mine venner eller hvad...

Det var min subjektive kritik. Men flot med 1000 fans!

Dbh.
Daniel

 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon
Det bliver lidt rodet.

Jeg tror det kunne være meget godt at gøre teksten på "OM" siden mere læsevenlig.
Der er meget tekst til en hurtigt scanning af om dette er noget for mig lige nu. Jeg ville ikke ane, hvad FC Savanna var, hvis ikke du havde fortalt om det her. Da jeg nok er en af de kvinder i danmark der går mest kold på fodbold, vil jeg naturligt være væk fra siden på et splitsekund.

Lav evt korte statements i stedet med mellemrum til afsnit. Så kan du sætte en linie eller 2 mere på "støt" siden.
Synes det er fedt at du har fået lavet linket dynamisk i stedet for hele billedet.

På "støt" siden, synes jeg billedet fylder for meget og jeg mister overblik.

"Kampråb"Synes det er nice touch at gøre det meget nemt at invitere venner, men ville nok afholde mig fra det, da jeg ikke kender omfanget af mails og updates, der sendes ud og jeg er blevet træt af at få min inbox plastret til. Det kan du afhjælpe ved at fortælle mig om formålet med fansiden og hvad jeg kan forvente (og hvad jeg udsætter mit netværk for).

Forklaringen vedr. at dele video forvirrede mig totalt.
den står et sted, hvor videoen ikke ligger og ordet "del" gjorde mig totalt forvirret indtil det gik op for mig at det må være, hvad der står på den danske version. Jeg kører med engelsk facebook opsætning og her hedder det share. Blot en note, som kan være vigtig.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have! Virkeligt fedt med nogle ekstra øjne på siden.

Det er faktisk et ret fantastisk projekt, så jeres input er super vigtige...

Hvis flere har lyst til at byde ind, så er velkomne!

vh simon

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)