Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en ide / leder efter en samarbejdspartner

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal foregå på den måde, at vi til at starte med, har 4-5 styles på lager, derefter vil der komme 1 ny style hver 2-3 mdr måske hver mdr. Kvaliteten har jeg desværre slet ikke forstand på, men vi skal ligge på en pris klasse der hedder 2.000 kr til køber, for jakkesæt, skjorte, slips som minimums. Ved poise of denmark har de inkluderet i de 2.000 kr. jakkesæt, skjorte, slips, manchetter og sko

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld det sene svar.

hvor mange stk per style/farve vil du bestille. de virksomheder som jeg kender kræver min. 150-200 stk per styles/farve sidst jeg handlede med dem. 2000 kr for det hele lyder ikke af meget men igen ved jeg ikke hvor meget din fortjeneste ligger på. hvis du stadig er interesseret og din min. mængde er fornuftig så vil jeg prøve at give dig navne på nogle virksomheder og du må selv tage kontakten til virksomheden og få varerne hjem. hvis du ikke er vant til at handle med fjernøsten vil jeg råde dig til at lade vær. det er ikke så nemt og det kræver meget opfølgning så du sikre dig at kvaliteten er OK.   

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nhung

Jeg vil gerne have en snak med dig, jeg har noget, som måske også kunne være interessant for dig.

Send mig gerne en PB med dit telefonnummer så vil jeg ringe til dig.

MVH

Lillian Pabst

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian Pabst

Tak for din mail. Jeg er ikke så vildt med at oplyse min mobil nr. her på nettet men du får lige min email adresse: nhungphamvn@yahoo.dk.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

mvh

Nhung

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,, 

 My name is Gudrun and I come from Iceland.  I have been a musician all my life, but have had a dream of changing  directions  and opening up a  store.

I  also have connections to Asia, was married to a man from China and have spend a lot of time in Singapore.  I would be interested to meet you and tell you about my idea .

Best regards

Gudrun

My email is,,,gunnasello@mail.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nhung og alle jer andre,

Jeg har mit eget konstruktionsfirma/systue og der kan jo være en del fordele i at få lavet produktionsfærdige mønstre og få produceret 1.sample i Dk så pasformen er lige i øjet fra start. På den måde undgår man mange fejlslagne leveringer fra Asien. I må endeligt skrive til mig hvis det har nogen form for interesse. Synes nemlig det lyder som et spændende projekt at være ind over.

Venligst

Nanna Strandgaard

61700167

nannastr@yahoo.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)